Ga naar inhoud

Hoe snel moet je verbetering zien???


teddytjes

Aanbevolen berichten

Dank je wel Bianca,

Tja daar brak mijn hart ook van. Ik kan mij lang goed houden maar dit ging mij ook wel erg ver! Hij wilde Bloem ook helemaal zien en heeft haar nog geaaid en heel zachtjes gezegd; "dag Bloem tot als je weer gaat leven en ik ook. Ga maar lekker naast Gizmo (onze overleden kat) liggen" Tja dat hield ik ook niet droog.

Maar goed ik betrek ze er wel bij zodat ze inderdaad goed afscheid kunnen nemen. Ze willen dat ook en dat doet mij dan weer goed.

Mijn oudste dacht dat ik een grapje maakte en dat ik haar dat zo geleerd had om het grapje compleet te maken. Nou dat zou ik nooit doen! Dat hem dus ook met tranen in mijn ogen duidelijk gemaakt. Gelukkig geloven ze in het feit dat het hierna niet afgelopen hoeft te zijn en dus hopen ze haar in een ander leven weer te zien.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn zoontje heeft twee muisjes gehad. Die kregen toen ze ouder werden kanker. We hebben nog met de da geprobeerd om dat stop te zetten, maar helaas het was een verloren zaak. De muisjes hebben dus een spuitje gekregen bij de da.

Mijn zoontje stond er toen op (toen 6 jaar) om zelf zijn muisjes te begrafen: "dat is het laatste wat ik nog voor ze kan doen". Daar heb ik echt bij staan huilen. De muisjes in hun favoriete tunneltje, hij aaide ze nog een laatste keer en nam afscheid. Daarna zelf met een schepje een gat gegraven en ze er in gedaan. Hij heeft nog een hele grote schelp op hun grafje gelegd. Terwijl ik het schrijf stromen de tranen alweer over mijn wangen. Kinderverdriet kan best groot zijn hoor.

Het is nu een jaar geleden, maar nog gaat hij wel eens naar het grafje. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, lees ik dat het goed gaat en ineens......

Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van de mooie bloem

Nou we dachten dat ze aan de beterende hand was en savonds nog goed gegeten en gedronken, wat reiki gegeven en toen was het op.

Wel kort door de bocht zo maar dat is wel hoe het is gegaan......

Vooral onze jongste heeft het er moeilijk mee. We hebben haar begraven en samen een mooi grafje van gemaakt. Hij benoemd steeds dat ie het niet leuk vind dat ze dood is en dat ie heel verdrietig is. Samen hebben we bloemen geplukt en op dr grafje gedaan.

Het afscheid was van de jongens: "dag Bloem tot de volgende keer". De jongste stortte helemaal in en ik daar overheen. Het was hartverscheurend vanmiddag. Maar goed, dat is weer goed voor het verwerkingsproces zullen we dan maar zeggen.

Dank je wel voor je wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zonde dat Bloem is overleden, sterkte gewenst met dit verlies :star:

Misschien de kinderen een mooie tekening laten maken voor Bloem? Dat werkte bij mijn meiden ontzettend goed als er een huisdier overleden was.

Je heb wel hele lieve kinderen lees is zo, ze hebben mooi afscheid van haar genomen.

Fijn dat de jongen van Bloem het wel zo goed doen, dat heeft ze inderdaad maar mooi geflikt zoals je zelf al zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook erg trots op mijn ventjes! :) Die kunnen mij door heel veel situaties heen slepen of maken dat ik even stil sta bij een moment.

We hebben mooie bloemen geplukt en deze staan in een vaasje op t grafje met een kaartje erbij.

Ik heb dat ook met mijn kinderen.

Een tijdje geleden was ik ergens erg verdrietig over en toen zei mijn jongste (bijna 8) "Kom maar even bij mij uithuilen hoor mama. Maar je mag niet op schoot, dat past niet" Zo ontzettend lief :love:

We zijn toen lekker samen op de bank gekropen, en ze heeft mij op mijn schouders geklopt, haren uit mijn gezicht geveegt, kussen gegeven, net zoals ik bij haar ook doe als ze verdriet heeft.:love::love::love::love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer van Bloem, zeg. Sterkte met het verlies.

Ik zit met mijn konijn, Bolletje, ook met hetzelfde wat jou Bloem had.

Hopelijk loopt het hier beter af, maar jou verhaal zorgt ervoor dat ik

rekening moet houden met dat het helaas anders kan aflopen.

Bolletje heeft al 24 uur amper gekeuteld, ondanks de cisaral en metocloral.

Hij krijgt om de 2 uur 5-10ml dwangvoeding, critical care, omdat hij bijna niet wilt eten.

Het is idd niet leuk als je kinderen meer in zichzelf trekken, die van mij zijn 11 en 13 en zijn

helaas niet zo aanhankelijk meer, dus geniet ervan zolang kinderen nog wel een

knuffel willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor jou en je nijn dat het goed gaat lopen.

Ik wens jullie sterkte. Hoop dat hij snel gaat keutelen enzo........en dat hij snel weer de oude is.

Het kan inderdaad niet goed aflopen maar er is natuurlijk ook de andere kant en die moet je niet vergeten maar juist voor ogen houden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een tijdje afwezig geweest en heb je ontvangen privébericht eerst even beantwoordt. Ik lees nu alle reacties en ook over hoe je kinderen omgaan met dit verdriet. Wat een mooi afscheid met veel liefde en warmte heeft jouw konijn Bloem van jullie gekregen. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Nogmaals heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een tijdje afwezig geweest en heb je ontvangen privébericht eerst even beantwoordt. Ik lees nu alle reacties en ook over hoe je kinderen omgaan met dit verdriet. Wat een mooi afscheid met veel liefde en warmte heeft jouw konijn Bloem van jullie gekregen. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Nogmaals heel veel sterkte.

Dank je wel hoor! De jongste is hier nog heel erg mee bezig......komt af en toe nog met tranen bij mij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .