Ga naar inhoud

Dobby doet raar , kots eten ook uit


Aanbevolen berichten

Ow gatver... ik wil je niet ongerust gaan maken met wat ik nu ga zeggen, maar Muis (nijn) van mij is zo overleden, ze stikte in een biksje, ook allemaal bikskleurige smurrie uit haar mondje en neusje... gauw naar de DA voordat het straks echt mis gaat, dit is echt niet goed zou ik zeggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik hetzelfde met Mystique voorhad, zei mijn dierenarts ook dat ik het gewoon rustig mocht aankijken, het kon geen kwaad. Nog tijdens het telefoongesprek was het al te laat. Ben nooit meer bij die dierenarts langs geweest. Hij kon Mystique waarschijnlijk toch niet meer helpen, maar die lullige reactie van hem, 'wacht maar rustig af, het kan geen kwaad', nee, dat is geen dierenarts met een hart voor dieren, of voor mensen. Dat is gewoon een reactie van eentje die van een zeurende klant af wil, in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen geven niet over, konijnen kunnen wel slijm opgeven uit de luchtpijp, longen. Dat betekent dat hij ineens heel ernstig snot of een luchtweginfectrie heeft (zoals longontsteking). Als hij al niet meer kan eten van het slijm dan moet hij heel snel aan de AB en de slijm moet weggezogen worden anders stikt hij in zijn eigen slijm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee... ik wil dit echt niet lezen eigenlijk, je moet er toch niet aan denken dat je je nijn zo kunt verliezen? Ik word hier erg verdrietig van, jij kunt je nijn helpen, ik kan Muis niet meer helpen... DOE HET DAN!!!!

Je bent oud en wijs genoeg om je eigen beslissing te maken, vooral wat betreft je dier. Kom op zeg, doe iets!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee... ik wil dit echt niet lezen eigenlijk, je moet er toch niet aan denken dat je je nijn zo kunt verliezen? Ik word hier erg verdrietig van, jij kunt je nijn helpen, ik kan Muis niet meer helpen... DOE HET DAN!!!!

Je bent oud en wijs genoeg om je eigen beslissing te maken, vooral wat betreft je dier. Kom op zeg, doe iets!!

Mee eens. Je bent 19 en je mag niet naar een andere DA? Sorry maar dan ben je zelf verantwoordelijk op die leeftijd, je bent geen kind meer om je daar achter te verschuilen. Ik vind het heel erg dat er zoveel mensen zijn die met ernstige signalen niet naar een da stappen en gewoon maar afwachten tot die keer dat ze toevallig al naar de DA moesten (wat ook goed te laat had kunnen zijn) Sorry, ik hoop dat het goed afloopt.

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .