Ga naar inhoud

Bergweide hooi Vitakraft


liefssuus

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb 2 logeer konijnen en die eten bergweide hooi. Nu vind ik dit ontzettend lekker ruiken en wil dit ook graag kopen voor mijn eigen nijnen. Was vanmiddag in de dierenwinkel en daar hadden ze het niet. Op internet kan ik het ook nergens vinden.

Ik heb 1 nieuw konijntje van 4 jaar oud, maar die eet dus heel slecht hooi. Dus ik wil het echt proberen. Heb al zo'n hooi tunnel gekocht en hooi met rozen erin en dat eet ie ook niet.

Heeft iemand een idee waar ik dit kan kopen?

Nu hoor ik jullie denken "dan vraag je het aan het baasje van je logeer konijnen"?

Maar die zijn op vakantie en ik wil het nu :)

Hoor het heel graag :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lusten jouw konijnen het als je een beetje van je logeerkonijnen geeft?

Volgens mij verkopen ze het bij de Makro.

Heb ik dus ook wel eens geprobeerd.

Nou mooi dat die van mij het niet moesten.

Heb de baal van 4 kilo maar over het hek van een kinderboerderij gegooid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lusten jouw konijnen het als je een beetje van je logeerkonijnen geeft?

Volgens mij verkopen ze het bij de Makro.

Heb ik dus ook wel eens geprobeerd.

Nou mooi dat die van mij het niet moesten.

Heb de baal van 4 kilo maar over het hek van een kinderboerderij gegooid.

Mijn Vlaam eet gelukkig alles :) dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Maak me meer zorgen over die andere die het niet waarschijnlijk ook niet eet :( Maar makro ga ik inderdaad eens kijken :) of laten kijken eigenlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ga morgen nog even in een andere dierenwinkel kijken hier in de buurt maar heb er dus een hard hoofd in :( en via zooplus dat andere merk ik weet niet of ik dat wel goed genoeg vind :)

Hier zijn ze er dol op, op het hooi van zooplus. De JR farm bergweide hooi vooral, maar ook de kruidenhooien. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar hoe kun je oordelen als je het niet gezien en geprobeerd hebt? Boven de 19 euro is geen verzendkosten dus dat is ook gemakkelijk te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze er dol op, op het hooi van zooplus. De JR farm bergweide hooi vooral, maar ook de kruidenhooien. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar hoe kun je oordelen als je het niet gezien en geprobeerd hebt? Boven de 19 euro is geen verzendkosten dus dat is ook gemakkelijk te halen.

Ja ik ken dat niet, dus heb ik daar geen goed gevoel bij. Vitakraft heb ik nu gezien en in mijn handen gehad...

Wie weet als ik het zie in de winkel denk ik er anders over, maar voor nu niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze er dol op, op het hooi van zooplus. De JR farm bergweide hooi vooral, maar ook de kruidenhooien. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar hoe kun je oordelen als je het niet gezien en geprobeerd hebt? Boven de 19 euro is geen verzendkosten dus dat is ook gemakkelijk te halen.

Hier ook tevreden bunnies als het gaat om weidehooi van Zooplus :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vitakraft hooi is supper duur!!

heb er ook eens naar staan kijken in de dierenwinkel!

4 euro voor 250g Ɩ

Oh jeetje... maarja als mijn nijn daar wel van gaat eten word ik gelukkig :)

Ik had vandaag hooi van Vitakraft met rosen ofzo 500 gram voor 2,95 euro.... En dat moet hij ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bergweidehooi van VitaKraft heb ik nog nooit geprobeerd, omdat dat zo strak verpakt zit (als ik het goed heb) en daar hou ik niet van. Het bergweidehooi van JR Farm bij ZooPlus vind ik erg wisselend van kwaliteit. Bij een goede zak eten mijn nijnen de zak er bijna bij op en bij een slechte zak moeten ze er weinig van hebben.

EĆ©n van mijn nijnen is ook een slechte hooi-eter, maar ik heb nu eindelijk hooi ontdekt, waar ze gek op is. JR Farm Brandnetelhooi, dat is (online) te koop bij Casper Dierenspeciaalzaak. Een zak van 500 gram gaat er bij mij in 15 dagen doorheen (zo snel is hooi nog nooit opgegaan) en dat is dan bij lange na niet eens het enige hooi, wat ze krijgen. Misschien is dat het proberen waard?????

aangepast door Beestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het bergweide of alpenweide hooi van vitakraft? Want ik heb alpenweidehooi van vitakraft en dit kan je gewoon bij de Albert Heijn kopen. Was 1,29 euro voor 1 kilo. Ik vind het ook nog niet helemaal geweldig hoor dit hooi, ben nog aan het uitproberen. Ik ga maandag voor nieuw hooi en stro kijken bij het bedrijf waar de fokker van bo het haalt. Daar hebben ze duits kruidenhooi en dat vond Gijs echt lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2741_mucki_bergwiesenheu_1.jpg

Mucki bergweide hooi vind ik zelf ook een aanrader. 17 euro voor 5 kilo(zooplus) beetje duur om voor mij "altijd" te geven (groot verbruik haha) ik geef dit naast jr farm hooi of kruiden/timothy. Persoonlijk vind ik deze alternatieven kwalitatief gezien stukken beter dan vitakraft (wat hier niet eens meer word gegeten verwende beesten) ;)

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .