Cath Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2011 bedankt, ik ben weg en hij krijgt Metacam. Daaag ik laat morgen nog iets weten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tao_Gini Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 zet hem binnen, dan kan je hem beter in d'oog houden en zal zijn temperatuur minder snel zakken.Check hem 's nachts om de 2uur ofzo en hou de nummer van de dierenarts op nood (als dit kan met je telefoon) Vervang ook elke keer zijn kruik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzan Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Hoe is het nu met je konijntje?Is het geen optie hem op te laten nemen bij een DA?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
suusevers Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Hoe is het met je konijntje? De tranen stonden bij het lezen van de eerste pagina al in m'n ogen, omdat ik weet wat je voelt. Je bent machteloos en wilt er alles aan doen dat je konijn weer beter wordt. Maar aangezien je vandaag nog niet hebt gereageerd, ben ik bang voor slecht nieuws. Laat het weten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yena Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Hoe gaat het nu met je nijntje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2011 Hij is gisterenavond gestorven. Hij lijd nu niet meer en zal rust vinden... Maar ik zal je nooit vergeten en je was een super-konijntje!!! Je blijft voor altijd in mijn hart... Rust Zacht Speedy... <333 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nella Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Sterkte met het verlies! :( Je hebt gedaan wat je kon... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2011 Bedankt... kzal hem superhard missen!!! :( :( :( :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Ach wat rot nou. Ik was er al bang voor. Veel sterkte met je verlies. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2011 Bedankt allemaal en ook voor de vele reactie's Rust Zacht Speedy <333 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucky Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Heel veel sterkte met dit verlies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Hoe is het met je andere konijntje Heeft die geen last Bedankt allemaal en ook voor de vele reactie's Rust Zacht Speedy <333 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Dit had ik al lang voelen aankomen. Arme Speedy... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jolanda1965 Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 had je verhaal gevolgd en vind het erg sneu voor je, je wilde zo graag dat ie bleef leven. veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Hier was ik al bang voor.Veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tao_Gini Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Veel sterkte met dit verliesverder zag ik dit spijtig genoeg ook al aankomen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten