Ga naar inhoud

Aardbei


Weijde26

Aanbevolen berichten

Ik weet het niet precies, maar volgens mij eten konijnen maar zelden dingen die ze niet mogen hebben. Als ze wat laten staan is het vaak niet goed voor konijnen. Dus als jou nijntjes ze opeten kan het volgens mij geen kwaad.

Soms moet je je konijnen echt niet vertrouwen, er zijn al genoeg konijnen geweest die iets opaten wat ongezond, zelfs giftig voor hen is!

Dus wat je best kan doen is gewoon ff opzoeken op internet of ze het mogen en dan pas geven ;)

hier is trouwens goede lijst met wat ze wel en niet mogen:http://www.bunnybunch.nl/konijnen/giftige-en-veilige-planten-voor-konijnen.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eten zelden wat ze niet mogen?? Whahaha daar ben ik het niet geheel mee eens :$

Mijn voedster hing afgelopen weekend in de hyacint! Sprong zo op de salontafel met der dikke gat!

Gelukkig was het 1 bloemetje die ze in de haast had gegrepen, want dat is harstikke giftig! Ze had gelukkig geen diarree ofzo gekregen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardbeien zijn toch aan de dure kant om als konijnenvoer te geven vind ik :) Eet ik ze liever zelf op haha!

Heb hier wel aardbeienplanten in de tuin, aardbeien voor mij en de planten voor de konijnen.

haha ja dat heb ik ook hoor:p maar de kroontjes bv, ik heb zelf maar 2 konijnen, dus als je dan soms de kroontjes wat royaal afsnijdt, of als er 1 bijzit die niet zo lekker is...:P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .