Ga naar inhoud

Garfield- EC?


Garfield

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Net om 15:15 toen tik thuiskwam, wou ik de konijntjes even een in ren doen.

Ik zag dat garfield wat stil zat en ik ben gaan kijken.

Ze heeft een wit/grijze vlek ik haar linkeroog. En later viel me op dat ze haar kop scheef hield. Biks wou ze niet eten, groente heeft ze wel gehad.

Dierenarts gebeld. Om 10 voor 7 moeten we langs.

Is dit EC?

En moeten we Hein ook meenemen omdat EC besmettelijk is?

Alvast dankjewel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt inderdaad als EC. Hein meenemen is op zich niet nodig, Hein twee weken panacur geven waarschijnlijk wel. Maar Garfield voelt zich nu niet goed en dan kan het wel heel fijn zijn voor haar dat haar vriendje bij haar is. Dus misschien kun je hem beter wel meenemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn terug! Gelukkig geen EC, maar oogontsteking en waarschijnlijk blind aan links.

We hebben oogdruppels meegekregen met antibiotica. Week lang druppelen.

Ze had een stomptrauma(?) gehad waarschijnlijk ergens tegenaan gebotst met het oog.

En gelukkig geen beschadigingen op het oog.

Daardoor kwam het scheefhangen ook een beetje. Gelukkig is dit weggetrokken.

Ik hou het nog wel in de gaten.

Maandag bij de entingen nog even een controle om even te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je snel hebt gehandeld en gelukkig is het geen EC, alhoewel dit ook niet erg prettig klinkt. Vraag mij ook af of het verstandig is om Garfield in te laten enten. Ik denk dat ik het zelf zou uitstellen, gezien de verlaagde weerstand en AB. Ik zou nog even goed met je DA overleggen daarover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem haar maandag wel mee ivm gezondheidscontrole voor castratie.

Ik overleg wel over de entingen, ik vind het niet zo erg om nog een andere keer terug te komen.

Gelukkig zit ze nu niet meer zo triest in het hoekje, ze heeft wat nieuws bedacht; Op Hein rijden schijnt ze opeens erg leuk te vinden.

Maar ik ben allang blij dat ze er niet meer zo triest bij zit.

Ik zal zo even druppelen en groentjes geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .