Ga naar inhoud

Trovet Rabbit


Clauuxx91

Aanbevolen berichten

Heej

Vandaag kreeg je een proefzakje van trovet rabbit bij het inenten van de konijnen.

Ik heb 1 brokje gegeven en ze vonden het lekker en de samenstelling is denk ik ook beter.

In trovet zit:

ruwe celstof: 21,4% ruw eiwit: 16,8% ruwe as: 7,3% ruw vet: 2,8% calcium: 0,58%

Ik wil eerst opzoek gaan naar de prijs maar als het niet zoveel verschilt dan wil ik er wel over nadenken om trovet te voeren.

Of is SS toch beter?

alvast bedankt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.bunnybunch.nl/community/voeding/40839-trovet-rabbit.html?highlight=trovet+rabbit

Ik geef het ook in de snackbal omdat het daar een uitstekend formaat voor heeft. Op zich zou ik er ook niet zo'n bezwaar tegen hebben om het gewoon te voeren; als je de eisen mbt een goede samenstelling van konijnen.nl aanhoudt, dan mag SS ook niet. (Aangezien daar 4% vet in zit.. ;)) Bovendien vind ik dat 1% calcium nog te veel is, terwijl het daar als maximum genoemd wordt.

En als snoepje lijkt het me helemáál prima, beter dan alle "echte" snoepjes. Hier krijgen ze dit in de snackbal en Beaphar Care+ brokken als "gewone" snoepjes. Lekker gezond :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .