Ga naar inhoud

help mijn konijn trekt haar haar uit!!!!!!!!


lunskie

Aanbevolen berichten

een paar dagen geleden kijk ik in ons lilly haar slaapplaatsje en daar lag precies z'n nestje gemaakt me haar en stro enz.

en elke dag ligt daar nu meer en meer haar hoe komt da??????

wordt het te warm?????

of komt het door iets anders???????

ik weet het niet!!!!!!

als je het weet of denkt te weten reageer dan aub

...

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo hoor denk ik dat ze schijnzwanger is. dat is heel vervelend maar je kunt er niets aan doen. volgens mij kun je het alleen behandelen met sterilisatie. maar aangezien dat erg duur is, en dat het een grote ingreep is, zo ik het niet doen.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, hier is een van de dames ook flink bezig. Hele plukken in haar mondje, het lijkt wel alsof ze haar wangen vult!

Nestje een paar dagen laten liggen en dan pas weghalen, anders blijft ze doorgaan. En tja... daarna laten castreren wellicht... gaat hier wel gebeuren in ieder geval. Al is het maar om baarmoederproblemen te gaan voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo hoor denk ik dat ze schijnzwanger is. dat is heel vervelend maar je kunt er niets aan doen. volgens mij kun je het alleen behandelen met sterilisatie. maar aangezien dat erg duur is, en dat het een grote ingreep is, zo ik het niet doen.

groetjes.

Ja het is duur, en ja, het is een buikoperatie, maar als je het niet doet is de kans op ontstekingen of kanker van de baarmoeder aanwezig en dat wil je ook niet... daar kan je nijn aan overlijden! Dan maar even goed sparen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is duur, en ja, het is een buikoperatie, maar als je het niet doet is de kans op ontstekingen of kanker van de baarmoeder aanwezig en dat wil je ook niet... daar kan je nijn aan overlijden! Dan maar even goed sparen...

ma baarmoeder problemen kun je toch alleen bij een manetje en een vrouwtje hebbe.?.?.?.?.?.?...???

ik heb maar 1 nijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

mijn voedster is ong. een half jaar geleden geholpen. Ze is nu niet meer schijnzwanger, maar het lijkt nu ook of het verharen veel langer duurt. Ze trekt haar haren er zelf niet meer uit om er een nestje van te maken. Dus voor mijn gevoel duurt het verharen nu eeuwig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .