Ga naar inhoud

Hoe vaak voeren jullie?


Maggy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik leef nogal onregelmatig ... ik geef dus niet op vaste tijdstippen voer aan de nijnen. Zou dit kwaad kunnen? Ze zien er toch gelukkig en gezond uit :P

Ze leven los in de tuin waar altijd nog een beetje gras te knabbelen staat. Ik zorg er wel voor dat ze onbeperkt hooi en vers drinkwater hebben. Ze krijgen ook elke dag een keer biks maar dat is dus niet altijd op hetzelfde tijdstip (kan 's morgens/'s middags/'s avonds/'s nachts :$ zijn, net wanneer ik de tuin passeer). Groenvoer krijgen ze ook maar niet dagelijks, dat ligt er maar net aan wat er in huis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

s'ochtends:

-hooi

- de 3 vrouwen samen halve portie HF. (samen wegen ze 3 kilo dus 75 gr:2=.., haha) Slof alleen 20 gr. HF (hij weegt 2,5 kilo) (ivm. haakjes krijgt hij appart voer, en minder)

s' avonds:

- hooi

- de 3 vrouwen samen halve portie HF. Slof alleen 20 gr. HF (ivm. haakjes krijgt hij appart voer)

tussendoor krijgen ze meestal wat groente, en als snoepje een SS brokje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij 2x (verminderd, had eerst 3x maar dat wou nu niet meer met school)

s'ochtends:

-hand vol met gemengd voer (heb kleine handjes)

-vers water

s'avonds:

-hand vol met gemengd voer

-vers water

-groenten

hooi heeft hij onbeperkt!

een tipje:

zorg wel dat ze veel ruimte hebben om de 'vetjes' er ook weer af te rennen enzo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .