Ga naar inhoud

misschien een ziek nijntje?


salina

Aanbevolen berichten

Mijn nijnen spelen lekker buiten in de ren.

Abby zat net lekker helemaal ingekroppen en (als het goed is sliep ze) ik zag dat Abby soort van knikkebollen maar ik wist niet zeker of zij sliep. Opeens schoot het in mijn hoofd dat zij misschien ziek kon zijn. Ik gelijk naar buiten om te kijken om ze normaal was. Ik pakte haar, keek naar haar poepertje en die was schoon. Ik keek naar haar mondje en die was gewoon schoon. Toen ik klaar was sprong zij gewoon van mijn schoot af alsof er niks aan de hand is. Vanmorgen at zij gewoon en haar keutels zien normaal uit. Op dit moment zit zij naast Ziva en wordt door haar gelikt.

Moet ik nog zorgen om maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze nog eet en keutelt zou ik me niet te veel zorgen maken, wel op blijven letten. Voor mijn ene konijn is dit heel normaal gedrag, die zit wel vaker zo te dutten. De dames ook regelmatig trouwens, nu in de winter. Maar als ze het nooit doen normaal, kan het wel een teken zijn dat ze niet in orde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .