Ga naar inhoud

Draakje heeft een wond; het wil niet helen, wat moet ik nou?


Nimfee

Aanbevolen berichten

Ik heb net het rompertje binnen gekregen en nu even omgedaan bij Draakje, om te kijken hoe ze er op reageert en dan kan ze even wennen tot vanavond. Dan kan ze morgen het rompertje weer aan en lekker buiten rondlopen!

Hij zit heel erg goed, ik heb gelukkig goeie maat uitgekozen. Draak is natuurlijk lekker wollig en ze heeft een baardje, het ziet er dus echt niet uit :') De achterkant laat ik gewoon open. De wond wordt nu ook goed bedekt door het rompertje. Tot nu toe vind ze het opzich wel prima, ze probeert zich wel te wassen maar ze raakt niet in paniek gelukkig!

Maar het ziet er echt zoo schattig uit... Ik zal nog wel een foto maken :P

In ieder geval kan ze nu overdag in de ren lopen of in de tuin, 's nachts gaat ze nog wel apart zodat de wond wel kan luchten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik twijfel of hij aan de achterkant uberhaupt dicht kan, want hij is denk ik te kort.. Dus ik ga het morgen nog even passen en anders breng ik het rompertje even naar mijn oma en dan vraag ik of ze hem wat langer kan maken, gelijk een gat kan maken etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien kan je hem verlengen met twee reepjes aan de zijkanten, zodat er automatisch een gat ontstaat bij haar.. eh.. gat :mdr:

(en ik wil die foto wel eens zien! Gelukkig dat ze niet in paniek raakt)

Ik heb idd nu twee reepjes, nu zit het goed. Alleen Draak raakte ineens in paniek toen ik het rompertje aan deed... Bljikbaar zat haar voorpootje door het hoofdgat heen en niet door het gat waar dr pootje doorheen moet! Ze raakt wel een beetje nerveus van dat ding, maar tot nu toe reageert ze redelijk goed. Om half 10 gaat ze weer in de schuur, in het hok. En morgen ochtend mag ze weer in de ren, MET rompertje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd nu twee reepjes, nu zit het goed. Alleen Draak raakte ineens in paniek toen ik het rompertje aan deed... Bljikbaar zat haar voorpootje door het hoofdgat heen en niet door het gat waar dr pootje doorheen moet! Ze raakt wel een beetje nerveus van dat ding, maar tot nu toe reageert ze redelijk goed. Om half 10 gaat ze weer in de schuur, in het hok. En morgen ochtend mag ze weer in de ren, MET rompertje :P

Als ik lees dat ze een rompertje aan moet, moet ik steeds lachen. kan er niks aan doen. Sorry :P

Foto misschien? :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me bij desi aan. Fijn dat het nu beter gaat en dat het herstel voorspoedig verloopt! Heerlijk, wat een opluchting zal dat zijn voor jou en je lieve nijn

Heb het verhaal met een glimlach gelezen, niet omdat ze een gezwel heeft natuurlijk maar hoe goed ze het bij jou heeft, petje af hoor :)

Heel veel sterkte met het herstel :)

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ben sprakeloos....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .