Ga naar inhoud

casteren ram


dieseltje

Aanbevolen berichten

Oke dank je wel. Tja en toch vind ik het wel eng, bij zo klein konijntje.

maar zal ze favo groete in huis halen! En moet ik ook een handdoek in de kooi doen ivm eventuele scherpe stukjes van het hooi?

Zou ik wel doen ivm de hechtingen. En de scherpe stukjes komen meer van het stro dan van de hooi. Hooi is over het algemeen vrij zacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals Margot zegt zou ik 'm ook gewoon op een handdoek zetten de 1e dag/2 dagen, met alleen hooi om te eten verder in de kooi.

Hij zit binnen maak ik op uit je vorige berichtje? Het kan zijn dat hij na de narcose (als hij die krijgt) lastig zelf zijn temperatuur kan regelen, dus zorg dat hij warm blijft (kruik).

En groente gaan er na een operatie vaak eerder in dan biks of hooi, dus inderdaad slim om die klaar te hebben liggen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dwerg teddy. Mijn diesel is ook een teddy.

Ik hoop dat ik ze tegen die tijd kan koppelen in me nieuwe woning. Kga op mezelf dus kwa tijd is het allemaal beetje lastig. maar probeer het zo goed mogelijk te doen natuurlijk.

En ze komen straks op een tweede slaapkamer met een grote ren ervoor. Tegen die tijd krijgen jullie fotos.

Maar wat kan ik als ondergrond voor de ren gebruiken? Er komt laminaat te liggen... zou een paar matten ofzo voldoen? Zodat ze niet uitglijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dwerg teddy. Mijn diesel is ook een teddy.

Ik hoop dat ik ze tegen die tijd kan koppelen in me nieuwe woning. Kga op mezelf dus kwa tijd is het allemaal beetje lastig. maar probeer het zo goed mogelijk te doen natuurlijk.

En ze komen straks op een tweede slaapkamer met een grote ren ervoor. Tegen die tijd krijgen jullie fotos.

Maar wat kan ik als ondergrond voor de ren gebruiken? Er komt laminaat te liggen... zou een paar matten ofzo voldoen? Zodat ze niet uitglijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .