Ga naar inhoud

Promoties voor SS?


Esjes

Aanbevolen berichten

nou ik heb wel een voerton waar makkelijk 10 kilo ingaat hoor met zak en al. zonder zak wel 25 kilo denk ik. maar hoe bedoel je bij de bodem? als de zak bijna op is? zo groot is die zak en ton niet. kom je makkelijk bij:yes:

Eh ja, ik stel me daar formaat regenton bij voor :he:

Zoals ik zei: ik kan niet zo goed schatten :$

Wat voor ton heb je dan en waar gehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Petmeds.co.uk is nog goedkoper, hebben ook minder verzendkosten.

Ja, maar die rekenen wel meer voor 10 kg dan THE. Weet niet meer precies wat, maar heb het toen nagerekend en het verschil is niet zo enorm als het lijkt. Ze hebben idd wel veel lagere verzendkosten, maar dat zie je in de producten wel weer terug.

@ Pup: Ik heb nu een grootverpakking BBT en doe het met zak en al in een voerton en schep daar eens in de zoveel tijd mijn kleine bak uit bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar die rekenen wel meer voor 10 kg dan THE. Weet niet meer precies wat, maar heb het toen nagerekend en het verschil is niet zo enorm als het lijkt. Ze hebben idd wel veel lagere verzendkosten, maar dat zie je in de producten wel weer terug.

@ Pup: Ik heb nu een grootverpakking BBT en doe het met zak en al in een voerton en schep daar eens in de zoveel tijd mijn kleine bak uit bij.

Ik heb mijn rekensommetje al eens ergens gepost..

2x10kg SS

4x 2,5kg gerty guinea pig.. 84 euro incl verzendkosten. (62 euro voor de ss en 22 voor de gerty)

Het voordeel van petmeds is dat ze niet een standaardbedrag rekenen voor een max aantal kilo's, maar per product een bedrag rekenen. Je kunt dus makkelijker meer bestellen dan 30 kilo zonder gelijk aan die 30pond leveringskosten vast te zitten, zoals bij THE wel het geval is. En bij petmeds kun je betalen via paypal, je hebt niet per se een creditcard nodig

Ik gooi hier de 10kg ss in 2 grote curver-bakken van de blokker. ze staan niet in direct zonlicht en boven op elkaar. Ik kan er makkelijk bij :)

aangepast door Lonka
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij THE kun je ook met Paypal betalen.. :P

Als je (veel) meer dan 28 kg moet hebben is het wellicht voordeliger, maar anders is 't maar net wat je precies wil hebben.. Ze zijn wel iets duurder gemiddeld genomen namelijk.

Maar voor mij maakt 't sowieso niet uit want ze verkopen het voer dat i kgeef niet, alleen voor cavia's maar daar heb ik niks aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Petmeds.co.uk is nog goedkoper, hebben ook minder verzendkosten.

Wou het net bekijken, en was mezelf een inlog aan het maken, maar België staat niet als optie tussen de landen :(

Als het klopt dat je geen verzendkosten betaald, dan zijn die 10kg zakken wel goedkoper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dollie, maar dat is naar Nederland. In België leveren ze niet

Delivery Outside of the UK

Outside of the UK, we also deliver to Ireland, France, Germany,mainland Spain, Portugal, Italy and the Netherlands. All international orders are subject to a £3.98 delivery charge.

http://www.petmeds.co.uk/t-delivery.aspx

aangepast door Esjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageerde op jouw "als het klopt dat je geen verzendkosten betaalt" ;) (wat dus niet klopt, want je betaald 4 pond verzendkosten)

Ja, dat had ik fout ;)

Hoe duur ben je uit als je 1x 10 kg koopt bij Petmeds dan?

4 pond verzendkosten valt nog reuze mee toch? Of begrijp ik het nu verkeerd? :$

Dit is heel goedkoop!

http://www.petmeds.co.uk/p-4646-supreme-science-selective-rabbit.aspx

Als je 1 zak van 10kg ss koopt, betaal je dus 19,60 pond + 3,98 pond verzendkosten = 23,58 pond = bijna €28. Als je meerdere zakken bestelt, ben je natuurlijk nog goedkoper uit omdat je maar 1X verzendkosten betaalt.

edit: deze prijzen zijn maar tijdelijk geldig, er is nu een promotie van 10% korting die in deze prijs al berekend is.

aangepast door Esjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij THE kun je ook met Paypal betalen.. :P

hoe dan? Als ik iets wil bestellen zie ik alleen creditcard en die heb ik niet...want das geen goed idee voor mij haha zo slim ben ik dan nog wel.:mdr: Ik wil namelijk bbt proberen. Maar dat creditcard gedoe staat me tegen en op die andere site hebben ze het niet. Maar in dat geval..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb uitgerekend.

Bij zooplus koop je 9 kilo is dus 6 zakken van 1,5k. Dat is ong. 49.50

Bij Petmeds heb je 1x 10 kilo. Dat is dus met verzendkosten ong. 28 euro

Dus is Petmeds goedkoper, toch?

Kan je mij de link geven waar ik dat dan kan bestellen? Ik heb op de site van petmeds gekeken en daar zie ik tien kilo voor 42,50€ staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe dan? Als ik iets wil bestellen zie ik alleen creditcard en die heb ik niet...want das geen goed idee voor mij haha zo slim ben ik dan nog wel.:mdr: Ik wil namelijk bbt proberen. Maar dat creditcard gedoe staat me tegen en op die andere site hebben ze het niet. Maar in dat geval..

Moet je Melizzy even een berichtje sturen, volgens mij betaalt die altijd via Paypal. En sowieso kun je gewoon met overschrijving betalen, daarvoor moet je een mailtje naar THE zelf sturen krijg je uitleg. Of een mailtje sturen over Paypal kan natuurlijk ook :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .