Ga naar inhoud

Promoties voor SS?


Esjes

Aanbevolen berichten

Ik moet binnenkort weer een hele voorraad SS inslaan.

Meestal doe ik dat bij THE, maar ik dacht te wachten tot er weer een promotie komt, maar die lijkt er niet aan te komen :(

Nu heb ik uitgerekend dat als ik bij THE 4X 5kg en 2X 3kg neem, moet ik 51,94 pond + 15 pond verzendkosten betalen. Dat is 66,94 pond of €80,48 voor 26kg, wat neerkomt op €3,10 per kilo.

Op zich valt de prijs best wel mee, maar als het goedkoper te krijgen is, hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In augustus (of juli) heb ik nog gemailt naar Lisa (van THE) of die actie die ze toen met 3kg hadden er nog weer aan zat te komen, maar dat was toen niet het geval. Heb er niet meer over na gedacht gezien ik ander voer geef nu.. Je zou eventueel nog een mailtje kunnen sturen of er binnenkort misschien wel weer acties zijn?

Maar echt goedkoper is het niet te vinden denk ik.. Je kunt wel 2x10 nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.thehayexperts.co.uk is idd een webshop. Wel in Engeland, maar zoals je aan de rekensom van Esjes wel kunt zien ben je bijna de helft goedkoper uit als je 1,5 kg zakken zou kopen in NL. De prijzen voor 10kg zakken liggen wel wat anders maar 32 voor tien zul je héél zelden vinden, het is vaak minstens een tientje meer dus 4,2 per kg. Dan loont het wel om uit Engeland te bestellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

m'n berichtje niet geplaatst? :( Nu moet ik het opnieuw typen

@ Dollie: Ik heb gisteren naar THE gemaild, maar ik heb nog even geen antwoord (weekend zeker :D ) maar ik hoop er toch niet al te hard op.

Ik weet dat 2X10kg goedkoper uitkomt dan 4X 5kg, maar uiteindelijk gaat het hier over 2 pond (€2,40) voor die 20kg. Ik heb dan liever iets kleinere zakken, die helemaal in m'n voederton passen en de rest van de biks blijven dan beter vers in een gesloten zak.

@ Bikkel, bedankt voor de tip, maar ik woon in Oost-Vlaanderen. Het is dus een heel eind rijden... Bovendien komt het dan net nog iets duurder uit dan bij THE, en bij THE wordt het netjes voor de deur afgeleverd. Moest het goedkoper zijn, zou ik evt wel overwegen om ernaartoe te rijden (als het opweegt tegen de kosten van de brandstof natuurlijk)

@jack en Olivia: ik bestel wel eens wat anders bij Zooplus, en het is makkelijk dat de verzendkosten boven een bepaald beddrag wegvallen, maar SS vind ik er best wel duur. Ze hebben enkel 1,5kg zakken die nu in promotie zijn voor €7,90, wat nog steeds neerkomt op €5,27 per kg

Ik zoek nog even verder, en als de zoektocht niets oplevert, is het terug gewoon een bestelling bij THE

aangepast door Esjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

He, moet je doen hoor :D Maar voor mij is het een beetje ver (geen intratuin in België, tenminste, dat denk ik toch)

En dan vind ik het nog veel verschil als ik een hele boel moet inslaan voor 7 konijnen :P

aangepast door Esjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bericht gekregen van Lisa van THE, maar voorlopig geen acties op komst.

Bedankt voor alle tips, maar ik denk dat het uiteindelijk toch nog altijd het goedkoopst uitkomt bij THE, ook zonder promotie, dus daar zal ik dan maar binnenkort een bestelling plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie 10 kilo bestellen, hoe bewaar je dat dan? Ik heb een mini voerton waar 1,5 kilo in kan. Een voerton waar 10 kilo in kan lijkt me onhandig omdat je dan waarschijnlijk niet bij de bodem kan? Of zijn die zakken niet zo groot? (kan het niet goed inschatten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is Lianne dan al een euro goedkoper uit én hoeft ze de deur niet meer uit. Als je twee zakken besteld heb je helemaal meer voordeel.

ja das waar. wel relax als ze t gewoon komen brengen.

Als jullie 10 kilo bestellen, hoe bewaar je dat dan? Ik heb een mini voerton waar 1,5 kilo in kan. Een voerton waar 10 kilo in kan lijkt me onhandig omdat je dan waarschijnlijk niet bij de bodem kan? Of zijn die zakken niet zo groot? (kan het niet goed inschatten)

nou ik heb wel een voerton waar makkelijk 10 kilo ingaat hoor met zak en al. zonder zak wel 25 kilo denk ik. maar hoe bedoel je bij de bodem? als de zak bijna op is? zo groot is die zak en ton niet. kom je makkelijk bij:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .