Ga naar inhoud

Momo drinkt superveel


Moreth

Aanbevolen berichten

ze hebben de hele dag hooi, krijgen biks, af en toe wat witlof/bloemkoolblaadjes of een stukje wortel of komkommer, ze zijn nog klein en ik ben dus nog aan het opbouwen maar het flesje lekt niet, die is net nieuw dus dat lijkt me wel vreemd als ie nu al lekt... maar ik weet het verder ook niet, ze drinkt wel veel maar de keutels blijven in orde ik heb nog geen zachte keutels gezien... misschien gewoon extreem veel dorst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik de DA vertelde dat ik vond dat Coquille wel erg veel dronk vergeleken met de anderen, zei ze dat een konijn van 2 kg per dag 300ml kan drinken. Coquille drinkt meer, meestal 500ml per dag, terwijl de andere drie tesamen op een dag nog geen 500ml drinken, soms zelfs nog niet op twee dagen. Terwijl Coquille meer groenvoer krijgt dan de andere drie. Er is dus niet echt een lijn in te trekken.

Zolang je konijntjes verder gezond zijn, goed eten, goede keutels hebben, ... zou ik me geen zorgen maken. Veel drinken is net gezond, veel gezonder dan te weinig drinken. Veel drinken spoelt de nieren en de blaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .