Ga naar inhoud

pijnstilling geven?


Fluf en Tinus

Aanbevolen berichten

Fluffy heeft vanochtend ineens een hele natte kont. Diarree, dus. Ze huppelt wel een beetje rond, maar wil niks eten. Wel heeft ze de kat achterna gezeten en, zoals gewoonlijk, van het balkon gejaagd.

Het lijkt er dus op dat ze zich niet echt ziek is, maar toch... Zou het verstandig zijn om voor de zekerheid wat pijnstilling te geven. Uiteraard heeft ze nu vers water en hooi met kruiden tot haar beschikking om te eten.

Hoor graag jullie input...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ze niks hebben? Ook geen lekkers? Groente?

Ik zou nog even proberen of ze een bikspapje (of Critical Care, heb je dat in huis?) wel wil eten en anders zou ik zelf wel proberen of pijnstilling wat uithaalt. En dan morgen langs de dierenarts. Mocht pijnstilling níet helpen dan zou ik vandaag nog langs de dierenarts gaan (maar jou "kennende" hoef ik dat volgens mij niet eens te zeggen) denk er dan om dat je heel duidelijk vermeldt dat ze pijnstilling gehad heeft. (En hoe laat, welke en hoeveel.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je advies. Inmiddels zit ze weer als een wilde te eten (andijvie en hooi) en heeft ze een beetje gekeuteld. Het lijkt er dus op dat het niks ernstigs is :yipi:

Ze heeft ook zichzelf een hele goede wasbeurt gegeven en heeft een paar rondjes inspectie van het balkon gedaan. :yes:

Kortom, het lijkt weer goed te gaan. Uiteraard houd ik het vandaag met argusogen in de gaten en het reismandje voor een eventueel DA bezoek is ook al uit de schuur gehaald.

Straks gaan er nog wat gedroogde kruiden (echinacea, paardenbloem, distel en weegbree) in het ruifje als extraatje... De SS blijft voorlopig even in de kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .