Ga naar inhoud

ademhalingsproblemen?


Celestial14

Aanbevolen berichten

De DA waar ik nu ben geweest, kwam ook van de lijst, zij wisten al meer te zeggen dan m'n vorige DA.

@ Lianne: Ik vrees dat dat een beetje te ver van huis is.

Opper eens of jouw DA contact met haar op kan nemen, het lijkt mij zeker de moeite waard, vooral omdat er geen verbetering is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog eens een update

Plushke leeft nog steeds, hij eet al twee weken niet meer zelfstandig, zijn neus is nog altijd hetzelfde, maar hij geeft het niet op. Ik geef hem nu alle aandacht en verzorging, probeer hem zoveel mogelijk te voeden, en afwachten....

De DA heeft maandag, zijn tandjes bijgewerkt (omdat dat ook de oorzaak kon zijn wrm hij niet at). We dachten, als hij het niet haalt dan hadden we het tenminste geprobeerd. En ook dit heeft hij overleefd. Het verbaast me enorm wat een vechter het is, maar dat maakt het zo erg omdat hij gwn niet beter wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook zelf even contact met Inge Thas op kunnen nemen om te vragen of zij nog suggesties heeft..

Nooit geschoten is altijd mis.

An sich is Snot niet dodelijk, het zijn de gevolgen van Snot die het ernstig maken...

Daarbij heeft Snot een langdurige behandeling met antibiotica nodig..Aan één kuur heb je doorgaans niet genoeg.

Wat een gevecht joh...En wat een sterk konijn heb je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de wanhoop nabij....ik heb momenteel niet de middelen noch de tijd om nog drastische dingen te gaan doen. Ik dacht gewoon af te wachten, want hij werd toch niet beter of slechter. Maar sinds gisterenavond is hij echt achteruit gegaan. Zijn neus zit nu echt verstopt, waardoor hij bijna niet meer door zijn neus kan ademen, hij ademt dan ook steeds vaker door zijn mond. Niezen doet hij heel af en toe, als hij geen lucht meer door zijn neus krijgt. Hij is heel ongemakkelijk en verlegt zich ook de hele tijd. Ik kan hem bijna niet meer dwangvoeren omdat hij dan panikeert omdat hij stikt. :s

Ik heb eens wat verder gelezen en ben er zeker van dat dit niet snot is. Bij snot is er echt snot en zou hij veel moeten niezen, wat dus niet het geval is.

Ik vind het echt verschrikkelijk worden. Hij kan steeds minder en minder ademen.

Is er een manier dat ik het comfortabeler kan maken voor hem? Zijn er middeltjes die hem kunnen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al neusdruppels geprobeert? Vorig jaar had 1 van mijn nijnen een longontsteking en zij kon ook heel moeilijk ademen, heel benauwd en een dichte neus...

Bij de drogist/apotheek kan je ook gewoon een zoutoplossing halen (moet wel een druppelaartje op zitten) en dan een druppeltje in elk neusgat doen. Dit hielp best wel een beetje.

Heel veel beterschap voor je nijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .