Ga naar inhoud

dikke bult!!??


linda

Aanbevolen berichten

Ik voelde zaterdagavond tussen Bunny's schouderbladen tijdens het aaien in 1x iets heen en weer bewegen, ik schrok me kapot en toen ik beter ging voelen bleek het een bal te zijn ongeveer zo groot als een ping pong bal...

Hij leek er heen pijn aan te hebben aangezien ik er gewoon aan mocht komen en zelfs heel mijn vingers er omheen mocht slaan en 'm helemaal vast te pakken..

ik heb niet het idee dat die bal aan zijn huidje vast zit, maar er meer los in ligt..

Ik heb direct de DA gebeld en zij dacht dat het waarschijnlijk een ent reactie was aangezien hij een week of 2 geleden ingeent is...

Ik moest het wel ff in de gaten houden of ie gewoon deed eten en drinken enzo.. tot nu toe is er nog niets raars te zien bij 'm, gewoon vrolijk rennen, springen eten en drinken..

denken jullie ook dat het een ent reactie is, of vermoeden jullie wat anders???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt voor de reactie!!

ik heb wel het idee dat hij ietsjes minder eet.. niet opvallend veel maar aangezien hij de afgelopen dagen behoorlijk wat buiten is geweest en zich dan ook op het gras uitleeft qua eten kan het ook zo zijn dat ze daardoor minder eet....toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Snuffel hier kreeg na zo'n 2/3 dagen na beide inentingen ook een bult(je) niet zo groot als jij beschrijft maar Snuffel is ook niet zo groot. Na een poosje kwam er zelf nog een bultje bij het is nu pas weg...zo'n drie weken na zn inenting! gewoon vanzelf, die dierenarts zei bij mij ook dat het door de enting kwam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen zijn laatst ook ingeent en de bruine heeft nergens last van gehad en die witte wel hoor. Ze was 2 keer geprikt met dezelfde stof omdat ze bij de eerste keer probeerde weg te komen en ze heeft ook 2 kleine bultjes. Maar deze zijn heel erg klein en zijn ook al weg aan het trekken. Mijn ma heeft nog de dierenarts gesproken en die zei dat het ongeveer 6 a 7 weken kan duren voordat de bulten helemaal weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde gisteren bij Bigwig ook een bultje in haar nek. Zij is ook net geënt, dsu nu weet ik meteen dat er niks aan de hand hoeft te zijn :bow:

Ik was nog niet in paniek, maar houd het wel altijd een beetje extra in de gaten zoiets.

Clover heeft ook wat minder eetlust gehad dan normaal.

Gelukkig is het zo alweer weekend, dan kan ik ze lekker goed in de gaten houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hee!!! Ik wou net een topic plaatsen met precies hetzelfde als wat jij beschreef..

Mijn konijn heeft ook zon grote bal onder zijn huid en dat is gewoon los, ze is verder niet ziek en eet en drinkt gewoon. Het doet haar ook geen pijn.

Ze is inderdaad ook 2,5 week geleden ingeent en toen raakte ze haar bloedvaatje.

Ik ben blij dat ik dit topic nu lees, ik wou al naar de DA gaan.:$

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij bunny was het ook een ping pongbal formaat... kan best een tijdje duren heb ik hier gehoord.

En bij bunny zal die bal ook los onder z'n vel leek wel.. maar het is nu bijna weg en dat is nu meer dan een maand geleden dat ik dit topic hebt geopend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .