Ga naar inhoud

Welke groente en fruit vinden jullie konijnen het lekkerst


Daniellespring

Aanbevolen berichten

jip loves komkommer jammer voor hem dat ie dat bijna niet krijgt,

flo deed altijd veel voor banaan, als ze doorhad dat ik die ene bij had werd ze helemaal wild haha, eigenlik houdt zij over wel van, gezien laatst toen ik een kiwi aan het schillen was en ineens een snoepend konijn in mn bakje vond.

witlof en andijvie wordt hier ook gewaardeerd net als wortel

en flo eet ook graag selderie

favoriet ook hier, de plant bij ons in de tuin, ze blijven eraan trekken als een malle, en rennen dan, ookal zeg ik dat dat niet mag, nee joh lekker rennen hup tak erbij rennen jip komop je kunt het.... sukkels:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pooke is helemaal wild van banaan, andijvie en wortelloof en takjes van wilgen of fruitstruiken, zoals frambozen. In de zomer smikkelt hij graag een aardbeitje op. Wat hij echt NIET lekker vind.. is spinazie! Daar kan hij urenlang naar kijken zonder het aan te raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier lusten ze spinazie wel

maar kom niet aan met courgette, en je kunt het fijnsnijden en verstoppen wat je wil courgette komt er niet in.

jip had er laatst wel an geknabelld, maar ook hij liet het liggen,

wortelloof vinden ze ook lekker.

maar is meer ook pakken wat je pakken kan ja:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witlof word uit mijn handen gerukt en komkommer smikkelen ze met liefde op, maar bij appel kijken ze me aan alsof ik gek ben. Ze hebben een kleine trauma met appel, mijn tip: voer ze geen granny smith als eerste stukje. Ook konijnen kunnen heel zuur kijken :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pooke is helemaal wild van banaan, andijvie en wortelloof en takjes van wilgen of fruitstruiken, zoals frambozen. In de zomer smikkelt hij graag een aardbeitje op. Wat hij echt NIET lekker vind.. is spinazie! Daar kan hij urenlang naar kijken zonder het aan te raken.

En Scartkabels.. ...telefoonkabels, mijn schoenen, lampenkap, bank, kussentjes, vioolkoffer, etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witlof

wortel + loof

andijvie

broccolie

komkommer

mandarijn

banaan

aardbei

Moet eigenlijk eens wat nieuws proberen. vinden ze vast ook wel eens leuk.

(vroeger haalde ik het loof altijd van de wortels, omdat ik dacht dat ze het niet mochten. hahaha. dat vinden ze dus het lekkerst...)

aangepast door Martje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Andijvie, paardebloemblad, witlof en wortel zijn hier wel favoriet. Maar ze eten bijna alles wat ik ze voorschotel wel... Alleen komkommer blijft iets langer liggen, courgette moeten ze niks van weten en bleekselderij moesten ze even aan wennen maar eten ze nu ook wel lekker op.

aangepast door Ireen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .