Ga naar inhoud

Hoeveel weegt jouw konijn of jouw konijnen?


Daniellespring

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Al een enige tijd vraag ik me af hoe zwaar mijn konijntjes zijn. Ze laten zich absoluut niet oppakken, wel aaien en ze zijn ook erg tam, maar oppaken vinden ze vreselijk. Dus het wegen van hen is erg moeilijk. Ik zou ze ongeveer schatten op 1,5 kg. Daar voer ik ze dus ook naar. Nu vraag ik me af hoeveel weegt jou konijn of jouw konijnen? Zou het leuk vinden om er ook een foto bij te plaatsen.

Alvast bedankt!

Yara, rond de 1.5 kg

1172712946_5_lcdE.jpeg

Bengel, ook rond de 1,5 kg

1172713297_5_zmUO.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze ook wegen door ze in de vervoersbox te laten lopen/te lokken en daarna ga je zelf met de vervoersbox op de weegschaal staan ;)

( dan moet je natuurlijk wel eerst even zonder konijn, maar met lege vervoersbox op de weegschaal )

Hier weegt Bubbles ongeveer 2 kilo en Binky 1,5 ongeveer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beau (konijn op het kleine fotootje) is een ram duitse hangoor weegt 3,5 kg

Nina (lijkt precies op het konijn van de foto) is een voedster duitse hangoor 3,1 kg

Snuffie klein wit mix konijntje, is een dwergje waarvan ik ff het gewicht niet weet (ik gok z'n 1,5 kg)

De konijnen worden altijd bij elk bezoek bij de DA gewogen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herman weegt 7kg & de kleine 5kg het zal niet allemaal precies zijn want ik heb een analoge weegschaal dus ik moet ze optillen en dat vinden ze alles behalve leuk. Op de weegschaal lokken met een snoepje werkt helaas niet. (links herman, en rechts De kleine. Beide franse hangoren)

smurfkuh-albums-herman-and-de-kleine-picture32498-herman-nou-eens.jpg

aangepast door smurfkuh
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne weegt 2 kilo, ik weeg hem meestal in een beslagkom :P is net iets groter als een pan. als meneer niet blijft zitten stop ik hem in een theedoek en pak ik de 4 punten boven hem bijelkaar. Vindt ie prima. En soms als hij toevallig boven is. Ga ik zelf op de personen weegschaal staan en daarna met konijn. Het verschil daartussen weegt hij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .