Ga naar inhoud

brinta


Tatjana

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Heb even een vraagje,

Vanmorgenvroeg was ik brinta aan het maken voor de kids.

Toen ik de kleinste even ging verschonen stond Sem bij de deur met het pak brinta te strooien, nu ligt dat overal in de tuin natuurlijk. Ik heb gezorgt dat ze er nu niet bijkomen tot ik weet of het erg is als ze het opeten. O en het is bijna een heel pak!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt wel aangeraden om te geven aan konijnen met ondergewicht, konijnen die door ziekte veel af zijn gevallen. Belangrijk is wel dat je het niet met melk aanlengt maar met water!! Maar ik begrijp dat er helemaal niks door zit?

Ik dénk dat het geen kwaad kan al denk ik dat Sem er geen dagelijkse gewoonte van moet maken. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

granen zijn overigens niet heel gezond voor een konijn hoor, het bevat eiwitten die een konijn niet kan verteren. Kleine hoeveelheden zijn echter geen echt probleem voor een konijn hoor, dus ik zou me in dit geval echt geen zorgen maken. Brood is slechter, vanwege onder andere het zoutgehalte daarin, en daar zijn ook heel wat konijnen groot mee geworden.

Ik zou er echter geen gewoonte van maken, maar deze ene keer, ach...ik zou denken 'hopelijk hebben ze er van genoten' ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .