Ga naar inhoud

Welke soorten gedroogde kruiden mogen konijnen hebben??


anke1985

Aanbevolen berichten

Ik moet deze maand weer gedroogde kruiden ed bestellen op caviakruiden.nl

Nu heb ik dit pas 1x gedaan en toen de dingen besteld waarvan ik zeker wist dat de konijntjes het mochten hebben

Ik wil dit keer het volgende bestellen.. mijn vraag is.. mogen ze het hebben?

ik geef ze die gedroogde kruiden voor het slijten van de kiezen.. maar hebben die gedroogde pellets brokken ook het zelfde effect als gedroogde kruiden??

- peterselie pellets

- gedroogd wortelloof

- kervelsteeltjes

- peterselie/ goudbloemmix

- peterselie/ paardenbloemmix

- luzerne steeltjes

(verder kan ik de gedroogde peterseliestenges bij ons in de dierenwinkel kei goedkoop krijgen:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb zelf blaadjes van de appelboom gedroogd, die gaf ik vers door de groenteschotel vonden ze ook heerlijk, maar ik wil ook niet meer dan een bepaalde hoeveelheid groente geven en de boom begon inmiddels wel behoorlijk blad te verliezen, ook zonde, aldie heerlijke blaadjes :he: dus heb ze geplukt en gedroogd en geef ze nu nog. Die zouden ze dus eigenlijk ook moeten gaan verkopen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah aardbeiblad was ik vergeten, heb ik de vorige keer besteld, vinden ze overginds heerlijk!!

maar k zou dus;

- peterselie pellets

- gedroogd wortelloof

- kervelsteeltjes

- peterselie/ goudbloemmix

- peterselie/ paardenbloemmix

- luzerne steeltjes

- aardbeiblad

kunnen bestellen.. ze mogen dus alles wat hier staat hebben??

(vorige keer had ik ook pepermuntsteeltjes besteld, maar die laten ze liggen.. vinden dus niet echt lekker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .