Ga naar inhoud

Konijnen die groenten eten drinken niet/nauwelijks?


witch_dv

Aanbevolen berichten

Anna was altijd gewend aan veel groenten. Snuf kon hier niet zo tegen, dus dat kregen ze altijd apart. Sinds Yves hier is, krijgen anna en hij altijd een grote bak verschillende groenten, zo'n 500 gram. Al die tijd dat Yves hier is hoef ik alleen het flesje te verversen, vullen hoeft niet omdat er gewoon steeds niets uit is... Zou snuf dan elke dag zoveel gedronken hebben? Dat ze door de groenten nu al genoeg vocht krijgen? Het flesje is in orde en uit een schaaltje drinken ze ook niets, normaal snuf wel en Anna dacht ik ook... Hoe doen jullie konijnen dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt altijd wel wat gedronken hier, maar uiteindelijk niet veel. Ze kunnen nu tijdelijk niet veel loslopen (dus ook geen gras en plantjes eten en ook niet uit bakken in de tuin drinken) en ik merk wel dat ze nu meer drinken, eerst ging er zo'n 250 ml per dag door (voor twee konijnen) en nu moet ik het ene flesje elke dag bij vullen, het andere flesje om de dag, dus met z'n drietjes drinken ze zo'n 500 ml. Daarnaast nog wel een grote bak groente (zo'n 800 gram) dus.

Zeker weten dat het flesje het wel doet, trouwens? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .