Ga naar inhoud

Flammazine


FemkeEnIndy

Aanbevolen berichten

Ik twijfel helemaal nergens aan hoor, heb niet eens een idee wat Flammazine nu precies is en waar de conclusie dat het om een aambei gaat, vandaan komt, snap ik ook niet. Ik reageerde alleen op jouw "ja, ik weet het ook allemaal niet zo goed hoor" en dat je de dierenarts niet zo begreep. Bij twijfel aan de dierenarts altijd voor een second opinion gaan; als je niet twijfelt aan de diagnose en/of behandeling is er ook geen second opinion nodig, heel simpel. :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit hele topic is gewoon een grote spraakverwarring! :he:

FemkenIndy vroeg gewoon om ervaringen met die creme en of het geen kwaad kan als haar konijn het oplikte, en toen vroeg iemand of die prolaps misschien hetzelfde was als een aambei en vandaar uit ging ineens iedereen ervanuit dat het een aambie was en dat dan de zalf niet geschikt was. En toen raakte FemkeenIndy helemaal in de war en raadde Dollie weer aan om een andere DA om raad te vragen, terwijl FemkeenIndy toen ze het topic opende helemaal niet twijfelde over haar DA of over de werking van de zalf, maar gewoon wilde weten of mensen hier er ervaring mee hadden en of het kwaad kon bij oplikken!

Tis net Babellonië :lol:

Hoop dat je nu weer gerust bent.

Maar Inge Tas staat hier bekend als de beste DA van België, dus als zij het voorschrijft zal het wel goed zijn hoor! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .