Ga naar inhoud

Bijna Kiki kwijt


Blacky

Aanbevolen berichten

Ik zit dit verhaal te typen met nog steeds trillende handen.

Zoals jullie weten heeft Kiki last van sore hocks.

Daar liep ik al met haar voor bij de dierenarts, ze had ook al zalf voor op de wonden, antibiotica en pijnstilling.

En na het weekend vond ik haar er weer wat beter uitzien en ze was ook schoner.

Ze had veel pijn en bevuilde zichzelf daardoor.

Gisterochtend heb ik haar nog als een baby vast gehouden om haar pootjes in te smeren en haar de medicijnen te geven.

Ze was op dat moment ook redelijk schoon.

Tot s'middags mijn dochtertje even buiten was en ze in ene zei, mam wat heeft Kiki nou op haar rug?

Ik schrok me rot ze was kletsnat!.

Ik mijn dochter weggestuurd en zelf gaan kijken.

En ja hoor bah bah bah maden.

Ik ben gelijk naar de dierenarts gevlogen waar ze in bad gedaan is met daarin een dodend middel.

Mensen wat is dat gruwelijk, dat gun je niemand en niets om mee te maken, ik stond te trillen en de tranen liepen over mijn wangen kan ik jullie vertellen.

Daar heeft ze nog een injectie gehad met pijnstilling en toen mocht ik haar mee naar huis nemen, maar ze moest binnen blijven.

Ik zeg tjee hoe moet dat ik heb geen hok, die kon ik zo meee nemen en gebruiken van de DA.

Thuis gelijk een boxkleed in het hok gedaan Kiki erin, daarna nog de antibiotica gegeven.

Water, hooi, bix en groen in het hok gedaan en bidden maar.

want als ze zou stoppen met eten was de kans groot dat ze de volgende ochtend niet zou halen.

Gelukkig begon ze gelijk aan de verse kruiden, wortelloof en worteltjes te knabbelen en zelf wat bix.

Ik had goede hoop.

Vanmorgen wakker geworden (nou ja vannacht bijna niet geslapen van de zenuwen) en ja ze was er gelukkig nog.

Ze zit nu in de huiskamer met een klamboe over het hokje heen en daar blijft ze voorlopig lekker zitten tot haar pootjes weer beter zijn.

Vanmiddag nog even naar de DA geweest om te betalen daar kreeg ik nog zalf voor haar rug, en toen de DA me zag kwam ze gelijk vragen hoe het ging.

Zelfs zei was opgelucht.

Nu maar hopen dat het snel beter gaat met mijn meisje.

Duimen jullie mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

he bah dat is toch goed schrikken zeg!! zijn de de hete dagen doorgekomen zonder maden krijgen ze het als je denkt dat het gevaar over is.

Dat had ik dus ook.

Ik had ze met de regen opgesloten en gister was het droog en mooi weer dus ik dacht laat ze weer lekker los.

Nu heb ik zoiets van had ik dat maar nooit gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat is schrikken zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je daar van gaat trillen :erf:

En wat wupsie al zegt: dit had je echt niet kunnen voorkomen door ze opgesloten te laten, neem jezelf dus niets kwalijk! Je hebt goed gehandeld en er wordt goed voor Kiki gezorgd, dat is wat telt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Kiki gaat het gelukkig de goede kant op.

Ze zit binnen onder de klamboe in een hokje op een handdoek.

Ze krijgt 2 keer per dag haar meds en die strijd wordt steeds heviger hihi

Haar voorpootjes beginnen weer mooir oze te worden.

Haar achterstamper genezen iets minder snel.

Maar ik merk aan Kiki zelf dat ze weer beter in haar vel komt.

Wel heb ik vanmorgen nog AB en pijnstilling bij gehaald voor als de nood aan de man is.

De AB blijf ik gewoon nog geven en de pijnstilling a ik rustig afbouwen.

Dank voor jullie steun en lieve berichtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .