Ga naar inhoud

Ziektesymptomen door antibiotica erger?


Dolphinlover1308

Aanbevolen berichten

Hoi,

mijn konijn heeft sinds gisteravond een kuurtje antibiotica omdat hij zo snotterig is, maar het lijkt nu allemaal erger dan gisteren. Kan dit te maken hebben met de antibiotica, is dit normaal? Sorry, maar ik kan er nu verder niet teveel op ingaan, want ik moet naar mijn werk. Gelukkig maar een ochtendje vandaag... Alvast bedankt voor het beantwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Feline zag ik de eerste twee dagen na de duploinjectie ook geen vooruitgang.. Daarna is het een paar dagen goed geweest maar toen het weer tijd was voor de volgende injectie was het alweer mis, dus zijn we overgestapt op iets anders.

Maar het is bij haar niet erger geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antibioticum heeft even tijd nodig om te werken, afhankelijk van de bacterie en welk antibioticum je hebt. Daarbij weet ik niet of de ziekte wordt veroorzaakt door een virus of bacterie, antibiotica werken niet tegen virussen dus dan zou het enkel ondersteunend zijn tegen een mogelijke bacteriële complicatie en dan moet het konijnenlichaampje zelf de virus-infectie bestrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .