Ga naar inhoud

Is mijn konijn te dik? [foto]


saskiaa

Aanbevolen berichten

Ik denk dat Lotte te dik is. Ze heeft niet een wam, maar je voelt wel duidelijk dat ze wat dikker is. Ik heb niet echt een duidelijke foto ervan. ze is iets groter dan Loesje. Ik denk dat ik haar vanavond weeg, en Loesje ook en dan een vergelijkingsfoto maak met Loesje. Het is niet zo gek dat ze overgewicht zou hebben, ze heeft bijna een jaar in het asiel gezeten al kregen ze daar wel veel beweging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt natuurlijk altijd een foto maken, maar heel veel zin zal het niet hebben, sowieso heeft het ene konijn een hele andere bouw dan het andere (ook al zijn ze (bijna) even groot) en ik denk dat het ook vooral een kwestie van voelen is. Op de foto's ziet Lotte er wel ietwat mollig uit soms (ligt wel net aan hoe de foto genomen is) maar dat kan ook gewoon bij haar horen.

Stem hun (haar) eten gewoon af op hun (haar) gewicht, eventueel íétsje minder en dan komt het vast wel goed, ze krijgt veel beweging bij jou, goede voeding.. :yes:

(Maar foto's maken en plaatsen mag altijd, van je mooie koppel :D:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .