jrjsieben Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Nu mijn voedster apart zit in een binnen hok met een plastice bakEn nog niet op een toilet wil zie ik dat haar plas wittig en creme isNet zoals bailys:$Is dit normaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Ja hoor, waarschijnlijk wel. Konijnenplas kan allerlei verschillende kleuren hebben, vaak ook afhankelijk van wat ze gegeten hebben. Alleen als je echt bloed in de urine ziet (dus niet gewoon een rodig plasje, want ook dat kan heel normaal zijn) moet je gelijk aan de bel trekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Hoe kun je bloed in de urine zien dan? Dat kan toch alleen met een teststrookje? http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/konijn.html#anker5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Het schijnt dat je het er ook wel dóór kunt zien zitten.. Normale urine met bloed erdóór.. Aldus mijn DA. Maar dan is het dus ook goed mis.. Maar de kleur zegt echt geen donder over of er wel of geen bloed in zit, wij testen de urine gewoon zelf en zelfs de meest normaal uitziende urine van Indy bevatte regelmatig bloed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wammes030 Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb dat ook weleens gehad bij een konijn. Toen was het ook wat dikker (de plas, niet het konijn). Het ging vanzelf over. Ik zou het even goed in de gaten houden, want als het echt wit en korrelig wordt dan kan het misschien blaasgruis zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Olleke Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Mijn voedster heeft het ook. Haar plas is onderzocht en er is niks aan de hand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sanensan Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Ook mijn voedster heeft een witte plas. Ik wist eerst ook niet wat het was want mijn vorige voedster had het niet of was in ieder geval zindelijk. Nu kom ik het bijna overal tegen en blijkt dat deze dame niet op de bak plast (iig niet zoveel). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 zie ik dat haar plas wittig en creme isNet zoals bailys:$Is dit normaal Niet als het ook smaakt als Bailey's.. :whistle2:dan moet je haar toch wat anders latend drinken... :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sanensan Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Als het wel Bailey's is wil ik wel nakomelingen van je hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solfide Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Wie proeft even Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2010 ik kan een monster van de plas opsturen naar julliehaahahahahahah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten