Ga naar inhoud

Hooi..!


snuffiehvj

Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

mijn nijntjes kregen oorspronkelijk van dat aveve hooi van 5 euro voor een half kilotje maar dat "kruimeld" veel te veel dus zijn we ook zo'n goedkopere baal weidehooi gaan halen maar dit lijkt meer op stro dus eten ze er een beetje van en gaan ze er voor de rest lekker op staan... en nu is me ruifje net kapot :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, dat valt wel mee. Mijn konijn at ook geen hooi, die had gewoon iets kleinere, vrij donkere keuteltjes. Je kon ze inderdaad niet echt verkruimelen. Hij is bijna zeven geworden, pas het laatste jaar kreeg hij allerlei problemen die o.a. met het niet eten van hooi te maken hadden. Toen vielen zijn darmen idd nog wel eens stil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 4 pony's dus dan ga je niet gauw nadenken om een zakje hooi van 5 euro te kopen als je zelf grote ronde balen met hooi hebt liggen die je 10 euro kosten. Het hooi voor mijn konijn kost dus eigenlijk niks, wat mijn konijn in een half jaar op eet aan hooi dat is voor mijn pony's 1 dag aan voer. En hij vind het ook nog heel erg lekker! Het hooi wat je in een dierenwinkel ofzo moet kopen is vaak van dat korte slappe hooi. Wat ik heb is stengeliger, dat eet hij heel goed.

Ik zou als ik zelf geen pony's had waarschijnlijk ook naar een boer gaan wat hooi halen. Kost je minder en ze eten het vaak ook beter. Moet je wel goed opletten of er geen rotzooi in zit aan planten die konijnen niet mogen hebben. Dat is dan wel het gevaar van hooi kopen bij een boer.

Mocht er iemand in de buurt wonen en wat hooi willen dan laat het maar weten:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .