Ga naar inhoud

Cuni Complete


Lisje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Na te lezen dat gemengd voer niet goed is ben ik aan het overstappen en laat hen langzaam wennen aan hun nieuw voer.

Ik geef nu Cuni Complete van Versele-Laga: thumbnail.aspx?DMArtikel=1&filename=45175.jpg&width=268

Meer productinfo vind je op: http://www.dedierenwinkel.nl/produkt_detail.asp?arintnum=45175&groepb_code=43&groepc=DROOGVOER%2FZADEN&merk=alle+merken

Is dit ok qua kwaliteit om te geven?

Ohja in eerste instantie krijgen ze lekker veel verse groenten en af en toe stukje fruit + hooi.

aangepast door Lisje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cuni Complete is goed hoor, ik geef het zelf al meer dan een jaar aan mijn nijntjes.

We hebben, sinds een week en half, 2 nieuwe voedsters bij, die waren natuurlijk gewone biks gewend bij de fokker. Dus ik had voer mee gevraagd om te mengen met Cuni Complete zodat ze er langzaam aan zouden kunnen wennen.

Onze dames haalden echter eerst alle Cuni Complete biksjes eruit en aten daarna pas hun gewone biks op... zo lekker vinden ze het... :mdr:

Nog een tip, Cuni Complete bestaat ook in zakken van 8 kg, komt goedkoper uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .