Ga naar inhoud

Konijnkundige in (de buurt van) Emmen


mafdaf

Aanbevolen berichten

Wie heeft er goede ervaring met een (konijnkundige) dierenarts in of bij Emmen? Niet dat ik die nu direct nodig heb, maar voor entingen of voor als het opeens wel nodig is vind ik het wel handig om nu vast eentje uit te zoeken. De lijst op BB geeft helaas geen enkele dierenarts in Drenthe weer, dus vandaar maar even een topic gestart...:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen zijn niet echt in trek in het Noorden... Althans, niet zoals wij dat graag zien. Ik kom zéér zelden konijnen tegen bij de dierenarts (en helaas kom ik er wel vaak....) en mijn dierenarts zei laatst ook iets in die trant. Ook aan het aantal opvangen kun je het goed zien, er zijn niet veel. Ik kan je zo helaas niet helpen aan een goede DA, heb er zelf al een hoop gehad voor ik eindelijk een goede heb gevonden (in Sappemeer, maar dat is wel wat ver vanuit Emmen) dus ja.. Misschien kun je Aa & Hunze eens vragen naar hun vorige DA? Ik weet dat ze er momenteel geen hebben, maar eerder in Gieten wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem als jij: geen goede dierenarts voor mijn konijnen te vinden in Drenthe. Ik ga daarom naar Groningen als er echt iets is. Ik hoop voor je dat die in Emmen wat is! Mocht je iets anders vinden in Drenthe (Emmen is voor mij net te ver), laat je het mij dan weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik. Groningen is voor mij weer net te ver. In de lijst staat ook deze:

Dierenartsenpraktijk Dedemsvaart

Rozenheim 4

7701 NB Dedemsvaart

0523-612662

Dat is 40 km voor mij en ik heb daar gewoont, dus misschien dat ik die achter de hand houd. Entingen kan in Emmen ook wel lijkt mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .