Ga naar inhoud

Achterpoten verlamd na val.


xnienetjex

Aanbevolen berichten

Nou woopy is nie meer :'(

We hebben der laten inslapen.

Er is een foto gemaakt.. en de dierenarts zei dat we er niet mee door moesten gaan.

Nu nam ik daar geen genoegen mee.. en wou de foto zien..

Maar schrok eerlijk gezegt .. Der rug stond finaal naast elkaar..:(

Dus hij had inderdaad gelijk,, het was niet eerlijk, het had nooit kunne genezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto was inderdaad nodig.. Vooral voor mezelf ook.. Eerst gaven ze nog de optie om te foto niet te doen,, maar wou hem echt! Dus kreeg hem..

Is echt heel confronterend.. maar anders had ik der echt niet laten gaan!

Moest gewoon echt zeker weten dat het niet te genezen was.. ieder klein sprankeldje hoop had ik gepakt en was ik verder gegaan met behandelen..en inderdaad wist ik dit de vorige keer had ik er al eerder voor gekozen.. Gelukkig heeft ze geen pijn gehad en echt nog een paar leuke dagen, want aan haar zelf was weinig te merken..

Maar helaas heeft het ni zo mogen zijn :(.. Ben der ook best wel even kapot van.. was echt mijn zorgenkindje..en tis nu best stil hier ook al hebbe we nog een heel aantal konijntjes hier!

ze mag nu genieten van haar rust.. Is der echt gegunt! En vergeten zullen we der nooit!

Ook vandaag niet.. want de dierenarts gaf ze nog een hap in zijn vingers.. en mij gaf ze steeds kusjes..Voor ze helemaal weg was gaf ze nog ff 3 kusjes ..Zoo lief!:(

aangepast door xnienetjex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .