Ga naar inhoud

Dwangvoer-tips?


Marjanne

Aanbevolen berichten

De kliniek heeft inderdaad voor's en tegen's, hij is daar in ieder geval in goede handen, dat sowieso, maar wel in andere handen dan ik gewed ben en hij gewend is, en dat vind ik een beetje een raar idee, ook al weet ik dat hij daar goede zorg zal krijgen. Ik denk dat ik het meeste moeite zou hebben met het feit dat ik m niet even over zn koppie kan aaien hihi, maar dat kon als ik een weekje weg was toch al niet. Het geld is eigenlijk niet echt een punt, (dieren)zorg kost nu eenmaal wat, maar je krijgt er natuurlijk ook wel een hoop voor terug, en doordeweeks valt de prijs best mee. Nog eventjes goed over nadenken en praten dus.

Ik zat vanmiddag al te denken, of ik de middagportie niet in twee delen zou geven, twee keer iets meer dan 10 ml, maar dat is er uiteindelijk niet meer van gekomen, omdat het eigenlijk al te laat was om het te verdelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem wel in "bekwame handen" achter willen laten, zo heb ik voor mijn zieke konijn begin dit jaar gezorgd dat hij zowel bij mijn opa en oma terecht zou kunnen als het redelijk ging, als bij een fokker die lid is van dit forum als het toch slechter ging of ik het niet vertrouwde (hij had niks besmettelijks). Punt is natuurlijk wel dat mensen met konijnen niet staan te springen om een konijn met myx en mensen zonder konijnen vaak minder ervaring hebben. Dan is de dierenkliniek dus de beste optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor het meeleven iedereen.

Vorige week vrijdag ging ik op vakantie, en alles leek wat beter te gaan met Bliksem, hij at best goed en leek erg levendig. Mijn weekje weg zou dus goed komen, ook al vond ik het moeilijk om hem achter te laten.

De eerste dag ging het al niet zo goed, hij wilde niet eten en ook in zn medicijnen had ie he-le-maal geen zin. Eventjes aan wennen dacht ik, na een tijdje lukt dat wel.

Nee. Het werd erger, ook de myxomen begonnen te koppen, en zn koppie zwelde verder op. Hij lag alleen maar, wilde niet meer eten, hij was op.

We hebben het er over gehad, en hebben besloten dat hij niet meer hoefde te lijden, hij mocht terug naar Donder.

Maandagochtend is hij vredig ingeslapen.

Het is heel pijnlijk om zo je lieve konijntjes te verliezen, we hebben er hard voor gevochten maar de natuur is te sterk...

We zijn de kooi en de ren en alle spulletjes nu goed aan het schoonmaken, en gaan toch op zoek naar een nieuw koppeltje, het liefst uit een opvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .