Ga naar inhoud

Feline - Lipje stuk


Dollie

Aanbevolen berichten

AARGH, let je serieus twee tellen niet op, heeft ze de handdoek voor het hok van Snuf los gekregen. Die heeft waarschijnlijk haar lipje stuk gebeten.

IMG_7220.JPG

Wat nu? Lijkt me geen plek om te hechten? Wel even ontsmetten? (Hoop dat ik nog wat heb...) Ik ga ze zo even groente geven, weet nog niet of ze eet.

Morgen gaan we sowieso naar de DA omdat ze een beetje niest en wat benauwd klinkt, maar mocht het wel gehecht moeten worden dan zijn we te laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het überhaupt wel gebloed heeft.. Er zit niks naast/omheen en toen ik ze samen zag heb ik Feline er weggejaagd, een kwartiertje later zag ik dat het er wat raar uitzag en toen ik haar pakte zag ik dit.

Ze wil wel niks eten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de zekerheid even naar de spoed gebeld. Omdat het niet of nauwelijks gebloed heeft, heeft het geen haast. Ze zouden haar onder narcose moeten doen om het te hechten blijkbaar en dat is helemaal niet handig nu natuurlijk. Morgen sowieso even heen gaan, maar dat lag al in de planning. Ik heb gevraagd of ik pijnstilling mag geven, dat mocht, dus dat ga ik zo even doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, voel me wel een beetje schuldig hoor! Helemaal omdat ik er haast bij zat.. Gebeurt het precies in de tijd die ik nodig heb om mijn boek neer te leggen, op te staan en daar heen te lopen.. Arme meid. En natuurlijk ook net als ik alleen thuis ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindy, goed lezen... Daarom schreef ik in mijn beginpost ook:

"Wat nu? Lijkt me geen plek om te hechten? Wel even ontsmetten? (Hoop dat ik nog wat heb...) Ik ga ze zo even groente geven, weet nog niet of ze eet.

Morgen gaan we sowieso naar de DA omdat ze een beetje niest en wat benauwd klinkt, maar mocht het wel gehecht moeten worden dan zijn we te laat. "

Overigens had de spoed-DA het over opfrissen/goedschoonmaken en dan alsnog hechten.

Vanwege de vakantie is er vanochtend geen dierenarts, om drie uur hebben we een afspraak. Ze at d'r brokken net als altijd, dus ze zal er niet al te veel last van hebben. Ik kijk om tien uur wel even of ik haar nog een dosis Carprofen geef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijntje Snicker had laatst ook bloed bij haar bovenlipje.

Het was wel minder dan Feline had, maar ik schrok wel heel erg.

Ik heb gelijk in haar hok gekeken naar scherpe dingen enzo, maar ik kon niks vinden...

Nu ben ik bang dat haar moeder het heeft gedaan.

Maar veel succes vanmiddag bij de DA!!

xxx. Rianne en Snicker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we zijn om drie uur geweest, maar Lilian (Wupsie) was hier nog haha. Ze heeft, zoals ik al dacht, snot, daarvoor heeft ze (en ik ook) nu een injectie duplo gekregen, maandag moet die herhaalt worden en eventueel nog een keer daarna. Het wondje zag er op zich goed uit, het zat al weer aan elkaar. DA zag wel wat pus zitten, maar ze krijgt al antibiotica dus dat was prima zo.

Ze is/was wel enorm van slag, begint nu wat bij te trekken, maar ze heeft heel lang in het nachthok gezeten en wil nog steeds niks aannemen. Hoop dat ze zo weer wat gaat eten dus. Ik twijfel of ik haar voor de zekerheid nog wat pijnstilling geef.. Maar dat is ook stress natuurlijk. Misschien dat ik, als ze straks eet, een beetje op iets lekkers doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we zijn om drie uur geweest, maar Lilian (Wupsie) was hier nog haha. Ze heeft, zoals ik al dacht, snot, daarvoor heeft ze (en ik ook) nu een injectie duplo gekregen, maandag moet die herhaalt worden en eventueel nog een keer daarna.

Heb jij een injectie gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook weer van alles gemist zo te lezen. Fijn dat het niet zo ernstig is, alleen balen van de snot zeg! Hopen dat het niet chronisch wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het was ook gewoon een scheur, het is geen sneetje ofzo, als ie verder was gescheurd was haar lipje er af geweest om het maar zo te zeggen. Maar het was uitzichzelf al weer aan elkaar gaan zitten, gisteren was het vrij dik maar vandaag al veel minder, dus het komt vast wel goed. Sowieso moeten we maandag terug voor de tweede duplo injectie dus voldoende controle in elk geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .