Ga naar inhoud

Bultje in oor vn Pluis?


Veertje87

Aanbevolen berichten

Ik kom zojuist thuis en Pluis is er de hele dag nog niet uit geweest Dus wilde ik dr eventjes laten lopen hier door onze keuken...

Maar toen ik dr gepakt had en dr aan t aaien was voelde ik op dr oor n bultje Ik kan niet precies zeggen wat het voor bultje is Mijn broer ik mn vader en mn moeder gelijk erna kijken met zaklamp en al Het bultje had wat weg van een puistje leek wel alsof het opensprong volgens mn vader Volgens mn moeder kwam er ook wit of vocht uit Het is halve cm groot en het zat aan de binnenkant van dr oor We hebben t daarna gewassen met speciale shampoo voor als je wond(je) op je hoofd hebt Zodat het een beetje ontsmet is

Misschien is het wel helemaal niks maarja ik bezorgde eigenaar vn Pluis wil toch even vragen of het misschien toch iets kan zijn? Of iemand ervaring mee? Voor de rest is ze super levendig... Als het morgen niet weg is ga ik langs de dierenarts ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het klinkt als een ontsteking, die opengebarsten is. Ik zou zeker naar een konijnkundig da gaan, om z'n oren te laten controleren op ontstekingen en evt een ab injectie om problemen te voorkomen.

De da zal je beter kunnen informeren, hoe ernstig dit wel/niet is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej ja hij heeft paar dagen terug inentingen gehad tegen vhs en mixematose... Als het morgen niet minder is of ik vind het er anders uit zien ofzo ga ik inderdaad zeker langs ;-) Omdat het nu te laat er voor is vind ik (kwart voor 12)

Uit ervaringen bij de andere konijnen die ik heb gehad kan het soms onschuldig beginnen vandaar dat ik even na vraag doe ;)

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er zeker even mee heen gaan..

Indy had ook een bultje op zijn oor, dit was een heel klein bultje die je niet zag maar wel voelde aan de buitenkant van zijn oor. Hij had dit al sinds ik hem heb en ik heb me er ook nooit druk om gemaakt, maar als er plots een bultje zit is het natuurlijk iets anders. Helemaal als ie open gebarsten is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .