Ga naar inhoud

Banaan


rabbitm

Aanbevolen berichten

Hier krijgen ze 1 banaan, wel in combinatie met andere groente/ fruit. En ik heb 7 konijnen.

Hoe vaak ze krijgen ligt er aan hoeveel banaan ik heb en hoeveel ik zelf eet. (we hebben een groente/ fruit donateur :he:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

banaan is heel slecht voor het hart(komt door de kalium die er in zit) dus ik zou het al helemaal niet gevn mijn nijnen krijgen het dus ook echt nooit geef ze liever een worteltje,appeltje nie al te vaak want daar worde ze alleen maar dik van

aangepast door j-girl1991
Link naar reactie
Delen op andere sites

schuddebuikjes zijn voor mensen nie voor konijnen als je ze graag dood wil hebbe moet je zo vooral dat soort dinge gaan voere als je graag iets knabbeligs wilt geve leg dan een paar plakjes op het aan recht of in de zon dan word het lkkr knapperig daar maak je je konijn toch echt veel blijer mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon maar heel af en toe geven en dan een heel klein plakje. Hier had ik toevallig gister bananen voor mezelf. Dus ik gaf de konijnen een heel klein plakje. Buddy en Jerom namen steeds omstebeurt een mini hapje, ik wilde net een foto maken en toen was het hele plakje verdwenen in buddy's maag. Jerom stond er maar sneu bij te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon maar heel af en toe geven en dan een heel klein plakje. Hier had ik toevallig gister bananen voor mezelf. Dus ik gaf de konijnen een heel klein plakje. Buddy en Jerom namen steeds omstebeurt een mini hapje, ik wilde net een foto maken en toen was het hele plakje verdwenen in buddy's maag. Jerom stond er maar sneu bij te kijken.

Hahaha! Dat wou ik gezien hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .