Ga naar inhoud

Vlekkie haar tanden worden verwijders vandaag


synthia

Aanbevolen berichten

Vandaag is het dan zover... Vlekkie wordt geholpen aan haar tanden, ik vind het wel spannend hoor... Klinkt misschien wel raar...Om 10.00 uur moet ik haar brengen en tussen 14.30 en 16.00 kan ik haar weer ophalen.

Hebben mensen nog tips wat ik het beste kan doen als ze weer thuis is....???

Zijn er nog dingen die ik speciaal in huis moet hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klinkt inderdaad helemaal niet raar. Zou het eerder raar vinden als je het niet spannend vindt. Hier staan de duimpjes omhoog.

En inderdaad wat Dollie al zegt, zorg voor pijnstilling en dwangvoer. Eventueel een kruikje waar ze tegen aan kan liggen als ze thuis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zit ze bij manlief en de kleintjes in 1 hok, heb nu voor haar het enkele hok klaargemaakt zodat ze lekker rustig kan bijkomen van de stressende dag....of zouden jullie haar gewoon weer bij de groep zetten???

Ik ben een leek bij dit soort dingen, maar wil wel het beste voor haar.

Heb hier alleen het mannetje nu zitten die het liefst de hele ren aan het slopen is, is volgens mij opzoek naar het vrouwtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even aankijken hoe ze er aan toe is als ze weer thuis is. Als ze echt nog van slag is, kan je haar beter apart houden. Dan kan je ook beter in de gaten houden hoe ze eet en keutelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Carprofen in huis, maar Metacam is ook goed. Vraag maar gewoon om pijnstilling, dan weten ze het daar wel, misschien dat je dierenarts het zelfs wel standaard mee geeft, zou eigenlijk wel moeten maar gebeurt helaas niet altijd.

Ik zou even kijken hoe het met d'r gaat als ze terug is, als ze gewoon goed wakker is en goed eet en keutelt kun je haar wel bij de rest zetten, maar als ze nog niet helemaal weer 100% is zou ik haar nog een nachtje apart houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte vandaag, hopelijk is ze snel weer opgeknapt!

Heb er verder geen ervaring mee, ik moest bij mijn vorige konijn de tanden gewoon zelf knippen met een tangetje... (is wel jaren geleden he) Maar eruit halen is natuurlijk veel beter! Ik zou in ieder geval klein gesneden groenten (bijv. andijvie) in huis halen, dat eet wat makkelijker zonder tanden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst ook de tanden steeds zelf geknipt alleen de bovenkant groeit achter elkaar langs en in een boog naar achter....Moest eerst ff informeren bij verschillende DA qua kosten. Het knippen is ook niet alles... Ze wist altijd precies wanneer het weer moest...

De groente maakte ik al kleiner voor haar zodat ze wel gewoon kon eten, het eten ging overguns wel erg goed bij haar

Dit tijd is nu verleden tijd en nu lekker genieten zonder tanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .