Ga naar inhoud

Diarree & Oogje


Roos1995

Aanbevolen berichten

Ik heb eventjes een vraag.

Mijn konijn heeft net diarree aan zijn kontje hangen (krijg het er zo niet af dus ga hem straks wassen, heeft iemand tips hoe ik hem kan wassen?) & hij heeft sinds gisteren zijn oogje wat nat. Hoe kan ik hem wassen en moet ik zijn oogje met gekookt water afdeppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben ook last gehad van plakpoep (bij een jong nijnje).

we hebben in een teiltje water wat lauw water gedaan & een washandje natgemaakt met afgekoeld gekookt water. we hebben eerst het konijntje met zijn kontje en achterpootjes in het teiltje laten weken en daarna geprobeerd de poep te verwijderen met het washandje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eventjes een vraag.

Mijn konijn heeft net diarree aan zijn kontje hangen (krijg het er zo niet af dus ga hem straks wassen, heeft iemand tips hoe ik hem kan wassen?) & hij heeft sinds gisteren zijn oogje wat nat. Hoe kan ik hem wassen en moet ik zijn oogje met gekookt water afdeppen?

Konijn even geen groen meer geven, alleen hooi en biks. Oogje schoonmaken met gekookt AFGEKOELD water, en alleen het kontje wassen.. Omdat dit eigenlijk niet goed is, gewoon in een teiltje met een klein beetje water zetten zodat het konijn niet helemaal nat wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .