Ga naar inhoud

Nagel in Belle's kont? of iets anders?


Clauuxx91

Aanbevolen berichten

Dood huid kan inderdaad heel hard worden. Was er verder niks te zien? goed in de gaten houden dat er straks geen bult komt.

Verder was er niks aan de hand, maar ik hou het goed in de gaten.

Ik moet sowieso 6 keer zijn ogen druppelen dus dan kijk ik ook naar het wondje op de kont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen van ons had dat verwacht..

Laat ik voor mezelf spreken.. Nooit gedacht dat huid zo hard kon worden, terwijl het in een konijn steekt. Hoe zou het gekomen zijn? Heeft je dierenarts er iets over gezegd?

Succes ook verder met het verzorgen van Belle's oogje en kont!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik voor mezelf spreken.. Nooit gedacht dat huid zo hard kon worden, terwijl het in een konijn steekt. Hoe zou het gekomen zijn? Heeft je dierenarts er iets over gezegd?

Succes ook verder met het verzorgen van Belle's oogje en kont!

Muffin heeft blijkbaar in Belle's kont gebeten.

alleen het lijkt er niet op dat zijn oogje beter word, weet iemand hoelang dat duurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er precies met het oogje? Evert heeft een nageltje in zijn oog gehad waardoor het oppervlakkig beschadigt is, moest het toen vier keer daags druppelen met Ca.. Kan er niet meer op komen, Cavasan ofzo? En dat werd na een dag of drie/vier wel wat beter denk ik, maar hij hield het nog vrij lang bij voorkeur dicht. En zolang ik het gedruppelt heb, was het oogje platter dan hte andere oog. Ik kan je helaas niet vertellen of 't oogje helemaal hersteld is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .