Ga naar inhoud

Parkinsontrekje


Mattezz

Aanbevolen berichten

Sinds vanochtend heeft Truus een rare tik gekregen, het heeft wel wat weg van Parkinson. Ze trilt zo'n twee keer in het uur met haar kop. Het is niet klapperen met de oren maar ook geen kou tril. Het is echt alleen haar kop. Ik kan haar gewoon oppakken en eten doet ze ook al weer redelijk na de verstopping.

Nu ben ik bij de DA geweest en die zegt dat ik het aan moet zien. Wat nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam met een konijntje van 8,5 week die aan het niezen was. Hij hield haar ff vast, keek er verder niet echt naar gaf haar een shot antibiotica en ik moest het nog 10 dagen geven. Vroeg of het klopte of ze nu echt onbeperkt eten mocht en of ze goed op gewicht was. Nou daar moest hij even een boek voor bij pakken, volgens mij had hij het uiteindelijk niet eens gevonden.. Hij wist er gewoon geen bal vanaf, wist het zelf eigenlijk beter..

Heb voor niets een klein konijntje vol gestopt met medicijnen want het bleek uiteindelijk gewoon gevoeligheid voor stof te zijn.. En heb hier de rest van mijn antwoorden gevonden die de dierenarts niet kon beantwoorden ; )

Is dit onkundig genoeg?

Sorry dat ik dit in dit topic neer heb gezet, zal het niet meer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hilke: nu ben ik toch wel benieuwd naar welke Da in Groningen jij bent geweest ? en waar je dan nu heen gaat haha

Woon zelf namelijk ook in Groningen en twijfel aan de kundigheid van mijn DA, maar aangezien ik er nog nooit met een zieke nijn ben geweest alleen maar voor de spot-goedkope entingen, kan ik daar dus niet echt iets over zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Voor serieuze dingen ga ik naar deze http://www.huisdierenkliniek.nl/ Ze zijn echt heel goed met konijnen, de dierearts zelf zei, tja we zijn hier een klein beetje doorgeslagen wat betreft konijnen! Enige nadeel is dus dat ze wat prijzig zijn.. Inentingen heb ik daar bijv niet laten doen maar castraties wel en spoedgevallen.

En deze http://www.dierenartsgroningen.nl/ dat was die slechte. Kan natuurlijk ook toeval zijn dat ik net de verkeerde arts trof maar vond het wel belachelijk.

Naar welke ging jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha!

Ik weet niet of ik dit hier mag posten maar op deze site had ik gevonden dat dit een KKDA was http://www.konijnen.nl/doktoren/konijnendokter.php, en dan moest je margreet van de beek hebben. Die heeft geloof ik de castraties gedaan ook van mijn konijnen. Maar was er ook een keer met een konijn met diarree en toen trof ik van Barneveld, en hij wist er zeker ook heel veel vanaf! Hele aardige mensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffffiew het is niet de mijne gelukkig hahaha ;)

ik ga naar van stad tot wad, Dit omdat het héél erg dichtbij is, en de konijnen dus zo een hoop stres scheelt en de entingen zijn goedkoop :yes:

Mocht ik met een heel ziek konijn komen te zitten of wil ik toch besluiten mijn voedster(s) te laten castreren, lijkt me die eerste die jij aangaf ( en Jasmijn86(of andersom :$) ook erg goed vind geloof ik ) geschikter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, die staat ook wel tussen de konijnkundige zie ik. Maar vind ik een beetje ver.

Heb je daar wel eens een ram laten castreren?

Ik woon nl midden in het centrum met alleen een rammelend fietsje tot mijn beschikking ; ) Oja en natuurlijk de bus maar geloof dat beide even stressvol is voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .