Ga naar inhoud

pet-supermarket (Engelse site)


mirjamspd

Aanbevolen berichten

Voor mij blijft om die reden THE favoriet.. ik denk dat het een 1-vrouwsbedrijf van Lisa is. Maar goed, wanneer ik Vlamen had op SS brokjes zou de prijs een grotere rol spelen, ook al ben ik geen Zeeuw;)

Hahaha ja ik ben ook niet het perfecte voorbeeld van een stereotype Zeeuw (helaas, zou een hoop geld schelen) :whistle2:

Ik heb toch een bestelling bij deze site geplaatst.. De prijs van de SS is gewoon net iets té aantrekkelijk.. Er gaat hier anderhalve kilo in de week op dus dat tikt toch aardig aan.. Ik heb nu 8 zakken besteld (ik was Mirjam voor :$) en nog wat troepjes.. Verzendkosten waren maar 15 pond, vind ik ook nog wel meevallen..

Ben benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik ben ook niet het perfecte voorbeeld van een stereotype Zeeuw (helaas, zou een hoop geld schelen) :whistle2:

Ik heb toch een bestelling bij deze site geplaatst.. De prijs van de SS is gewoon net iets té aantrekkelijk.. Er gaat hier anderhalve kilo in de week op dus dat tikt toch aardig aan.. Ik heb nu 8 zakken besteld (ik was Mirjam voor :$) en nog wat troepjes.. Verzendkosten waren maar 15 pond, vind ik ook nog wel meevallen..

Ben benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte..

Omdat je een grapje maakte borduurde ik erop voort.. en nu weer jij.. normaal probeer ik stereotypen te vermijden..:$

Hier gaat 350 gram in de week SS brokjes op, 1 zak van anderhalve kilo gaat in 3 weken op. Het gaat hier dus drie keer zo langzaam!! Wat een verschil.

Graag, houd ons op de hoogte..

aangepast door Suuzi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe,

een mail van the hay experts, aangezien ik vaker problemen heb met mijn emailadres heb ik ze nog één keer gemaild op een ander emailadres, en taadaa een mailtje terug,

ik vind het geweldig, en om jullie maar even mee te laten lezen:

Hi Mirjam -

I am so sorry to hear you have not been receiving our mails - I have no idea what the problem could be, as I am not aware of any other email problems at the moment. Very odd.

Regarding your order, you will need to place it online, select the payment option 'Cheque/Postal Order' and then bank transfer the order total to us.

Our bank details are:

(even weggehaald)

The exchange rate will depend on your own banks policy - we can only take sterling at present.

I understand your frustration about the Science Selective offer. We do still have a small amount of this stock left, but I need to fulfill some orders from it first. If we have enough left you can of course have it as there have been so many communication issues. Let me sort out how much is left over the next day or so, then I will set up a special item order link for you.

Please let me know if you have any further queries - and I hope this mail does actually reach you this time!

Kindest regards

Lisa

tof toch ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Mirjam dat je een reactie hebt van THE.. je hebt zo lang geprobeerd contact te leggen.

Wat is Lisa aardig voor haar klanten. Dat blijkt maar weer uit deze mail en ook uit het verhaal van Dollie:)

Dat THE alleen sterling accepteert, betekent vermoedelijk een omrekening van euro naar Britse pond volgens de koers.. precies weet ik het niet:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je een grapje maakte borduurde ik erop voort.. en nu weer jij.. normaal probeer ik stereotypen te vermijden..:$

Hier gaat 350 gram in de week SS brokjes op, 1 zak van anderhalve kilo gaat in 3 weken op. Het gaat hier dus drie keer zo langzaam!! Wat een verschil.

Graag, houd ons op de hoogte..

Haha ja ik kan best lerares-geld-uitgeven worden hier in Zeeland.. :P

Maarehh potverdorrie! 350 gram in de week.. Hihi wat heerlijk..! Ik heb gisteren een mail gehad that my order is shipped and will be with me shortly.. ;)

Ik ben benieuwd,, ik vertrek maandagnacht naar Berlijn voor een weekje dus m'n buurmannetje zal het wel weer aannemen.. Had hij ook gedaan met m'n bestelling van THE (was ook 24 kilo SS plus rommeltjes)... Er stond een konijntje op het pakket en toen ik het op ging halen zei hij: ik vroeg me af of ik ze eten en drinken moest geven? Er zitten 8 konijnen in niet waar? Ha-ha wat een grappemaker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik kan best lerares-geld-uitgeven worden hier in Zeeland.. :P

Ik post het meest in de topics over pakketten, aanbiedingen, DHL- en TNT-bezorgers, wisselkoersen, groepbestellingen.. :$.. we zullen elkaar vaker gaan tegenkomen :mdr:

Grapjas die buurman van jou.. wat zal hij deze keer zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik post het meest in de topics over pakketten, aanbiedingen, DHL- en TNT-bezorgers, wisselkoersen, groepbestellingen.. :$.. we zullen elkaar vaker gaan tegenkomen :mdr:

Grapjas die buurman van jou.. wat zal hij deze keer zeggen..

Hahaha :D!!

Ik had op 7 april een mailtje gehad dat ze het pakket gingen verzenden en op 12 april was de bezorger langs geweest met het pakket maar ik was (weer eens) niet thuis.. Maandagnacht ben ik naar Berlijn vertrokken en toen ik van het weekend thuis kwam stond er een groot, zwaar pakket op me te wachten.. Compleet en wel!

Niets te klagen hoor, net zulke goede service als THE..! Konijntjes zijn ook weer helemaal gelukkig en ik ook :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .