Ga naar inhoud

pet-supermarket (Engelse site)


mirjamspd

Aanbevolen berichten

had deze site gekregen van iemand,

hier verkopen ze SS erg voordelig :)

alleen je moet met visa of iets anders betalen,

het probleem is dat ik dat niet bezit en mijn ouders ook niet,

zou iemand zo aardig willen zijn, het via Visa overtemaken,

en dat ik gewoon het geld via internetbankieren terugboek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij The Hay Experts heb ik laatst een bestelling geplaatst omdat de SS maar BP 3,49 per 3 kg koste en toen heb ik het geld voor de bestelling gewoon overgemaakt per bank (na telefonisch overleg) en ongeveer 10 dagen later had ik keurig de bestelling in huis en was per mail steeds van de voortgang op de hoogte gehouden... Is misschien ook een idee. Met credit card betalen is ook niet altijd gratis tenslotte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mirjamspd: je kunt van mij wel de bankgegevens krijgen voor een bestelling bij The Hay Experts. Je kunt ze dan als je de bestelling geplaatst hebt een mailtje sturen en vragen om de bevestiging van ontvangst van het geld. Ze geven dan keurig bericht terug. Er is vast wel iemand die je wil helpen met een Engelse tekst (wil ik ook wel voor je doen als je me een pb stuurt - geen probleem).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil eerst zeker weten dat ze mijn bestelling wel weten,

ik zit op TTO in het tweede jaar nu, dus een beetje engels kan ik wel,

heb ze twee weken geleden al gemaild, maar waarom krijg ik dan geen reactie?

om zomaar geld over te maken vind ik een beetje raar,

en bovendien kom je met de 3 kilo zakken van deze site voordeliger uit dan met de 10 kilo zakken van the hay experts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens heb ik wel eerst me geregistreerd op de site van THE en toen heb ik gebeld dat ik de betreffende bestelling wilde doen met vooruitbetaling. Binnen 5 minuten had ik de gegevens in huis en drie dagen later de bevestiging van betaling en gegevens over de verzending van de goederen. Degene die mij mailde heet Lisa (het is een klein team, dus misschien als je haar naam noemt in je mail dat het helpt...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring met deze site? Ik heb al eens bij THE besteld en hier was ik erg tevreden! Supersnelle levering en totally compleet (dat heb ik bij Nederlandse sites nog nooit gehad)..

Anyway.. Nu wil ik dus bij pet-supermarkt bestellen omdat de SS daar 2,97 is voor drie kilo.. Bij THE is 10 kilo 18,99.. Dussss bij deze site krijg je voor het zelfde geld twee keer zo veel, tel uit je winst! (Ja sorry, ik ben een echte zeeuw)

Maar nu is het wel zo handy als ik weet dat deze site net zo betrouwbaar en goed is als THE..

Verzendkosten heb ik er niet bijgerekend overigens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring met deze site? Ik heb al eens bij THE besteld en hier was ik erg tevreden! Supersnelle levering en totally compleet (dat heb ik bij Nederlandse sites nog nooit gehad)..

Anyway.. Nu wil ik dus bij pet-supermarkt bestellen omdat de SS daar 2,97 is voor drie kilo.. Bij THE is 10 kilo 18,99.. Dussss bij deze site krijg je voor het zelfde geld twee keer zo veel, tel uit je winst! (Ja sorry, ik ben een echte zeeuw)

Maar nu is het wel zo handy als ik weet dat deze site net zo betrouwbaar en goed is als THE..

Verzendkosten heb ik er niet bijgerekend overigens..

Ik had Mirjam op de pet-supermarket gewezen. Pas later zag ik een review-site over de winkel (via hun eigen site gevonden) met hier en daar kritische geluiden: www.reviewcentre.com/reviews90004.html :$

Ik vermoed dat pet-supermarket een onpersoonlijke dozenschuif-winkel is.. daarom zo goedkoop.. service schiet er dan soms bij in. Het lijkt me lastig wanneer je een klacht hebt.

Voor mij blijft om die reden THE favoriet.. ik denk dat het een 1-vrouwsbedrijf van Lisa is. Maar goed, wanneer ik Vlamen had op SS brokjes zou de prijs een grotere rol spelen, ook al ben ik geen Zeeuw;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lisa (van THE) is écht geweldig, ik stuurde per ongeluk een mailtje dat voor Oxbow bedoelt was, over calcium in hun voer, en ze kon me daar niet hét antwoord op geven, maar heeft me wél een lang verhaal met allerlei tips en info getypt, over konijnen met calciumgerelateerde blaasproblemen. Dat had ze natuurlijk niet hoeven doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .