Ga naar inhoud

hopefarms


Lonnekeponneke

Aanbevolen berichten

Ik ga toch maar overstappen op hopefarms, ik vind de vachtjes van mn nijnen er steeds minder mooi uitzien sinds ik ze op puik heb gezet. Ik heb nog een hele volle zak staan (5kg) maar als hij ongeveer op de helft zit wil ik gaan mengen met hopefarms, heeft iemand enig idee waar ik dit het goedkoopst kan halen??:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe wel.. Jij zou er een klein jaartje mee doen (300 dagen ofzo?) en ik denk dat dat net wil. Maar dat kunnen de HopeFarmers (ghehe..) misschien beter vertellen.

Ik gok het daar zelf (met SS) liever ook niet op, en koop daarom 3x3kg zakken voor een jaar ipv één 10 kg zak, dat kost me iets meer maar niet heel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd een zak van 15kg, en eerst deed ik daar ongeveer 1,5 maand mee met 8 konijnen, maar nu langer, omdat ze meer groenten krijgen.

Ik heb zo'n zak gekocht, een soort kokerachtig ding, waar ik het voer in bewaar. Zo blijft het 'vers'. Die heb ik volgens mij op Bunnybin gekocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik doe is een zak van 15 kg kopen bij de intratuin, voor 15 euro, en dan giet ik die zak over in een voerton. je kunt ook een curverbox kopen ofzo. als het maar min of meer luchtdicht af te sluiten is. Ik heb dan ook een iets kleiner formaat box, waar ongeveer 2 kg voer in past, en die vul ik met het voer uit de grote ton. Op die manier blijft alles lang vers, omdat je die grote ton niet vaak opent.

Mijn konijnen wegen samen 3 kg en als ik een snel rekensommetje uitvoer, betekent dat dat ik 200 dagen doe met 15 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik zal eens kijken, ik heb zelf zo'n soort schoenenopbergdoos en daar doe ik altijd het voer in, dat sluit je dan luchtdicht af.Dus dat moet dan in principe wel te doen zijn, ik heb al een beetje op internet gesurfd en kom via internet uit op dierenwinkelxl, dit zou dan de goedkoopste zijn, iemand andere ideeen hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de hope farms super trio rabbit niet in de dierenwinkel bij jouw in de buurt kan krijgen, kan dat ook via internet;

Chewies;

3 kilo zak voor E 6,19 (je moet 3 zakken afnemen) -> (verzendkosten E 2,95) = E 21,52 in totaal

Dierenwinkel XL;

15 kilo zak voor E 13,95 (2,90 verzendkosten) = E 16,95 in totaal

Dus dierenwinkel XL is het voordeligste!!!:):):)

aangepast door Laura1984
Links verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken dierenwinkel xl niet, maar als je het niet vertrouwd kun je ook gewoon naar intratuin gaan he. an is het zelfs nog iets goedkoper omdat je geen verzendkosten betaalt.

je bent dan wel weer brandstof- of reiskosten kwijt, maar goed, als je toch een keertje lekker plantjes wilt kijken of er in de buurt ben kan het wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop bij welpenhoeve een 15 kg zak HF voor 11.50.

Ik doe daar met vier konijnen ongeveer 2,5 maand mee.

Inclusief verzendkosten (ik koop altijd 2 zakken, dus 30 kg) ben ik geloof ik rond de 26 euro kwijt. Dacht ik.

aangepast door Gast
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Madammie, da's een goede tip!

Bij de dierenwinkel waar ik de zakken haal, zijn ze 14,95.. Dat zou dus wel schelen.. En dan worden ze ook nog eens thuis gebracht!

Ik vind de service daar ook heel fijn, ze houden je persoonlijk op de hoogte via de mail enzo. De SS is er ook vrij goedkoop, 35 euro geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nou, da's lachen. Ik lees hier over dierenwinkel xl voor HF. Bestel twee zakken van 15 kg (verzendkosten erg laag: 2,90 dus ik blij), blijkt dat één van de twee dierenwinkels die het dichtst bij mij zitten (nog geen kilometer afstand van huis :whistle2:) bij dierenwinkel xl te horen!

Volgende keer maar gewoon ff met de normale boodschappen (bij de supermarkt twee deuren er naast...) HF halen.

Voordeel is nu dat mijn man er niet mee hoef te sjouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .