Ga naar inhoud

Bloed


Gast

Aanbevolen berichten

Zoals ik al heb gezegt, álle nagels zitten er nog volledig aan.

Idd Iris, ik vertrouw er op dat als er iets echt ernstigs was geweest we het wel hadden gemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd zeg dat je niks hebt kunnen ontdekken. Ik dacht in eerste instantie ook aan de nagels. De nagels kunnen ook bloeden als ze er nog aan zitten,maar wel tot het leven aan toe zijn afgesleten. Gek genoeg dacht ik als 2 de ook aan een muis. Kunnen er ook katten in jouw verblijf komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kunnen geen katten in het verblijf komen, maar heb zelf wel een muizenvangende kat.

Met de nageltjes was écht alles in orde, dat heb ik wel 3x gecheckt. Alles zat er nog keurig aan, ze waren zelfs iets te lang (heb dus meteen geknipt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het 1 keer gehad maar bij mij bleek het van de wortel te komen die ze net had gehad(wist toen nog niet beter...)

En de urine wordt daar dus bloedrood van schijnbaar......

ze had toen ook allemaal "bloed" vlekjes in haar vacht onderaan...

aangepast door desi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben al haast 2 weken geen groenten meer gehad omdat ik het me even niet kan veroorloven, dat kan het dus niet zijn geweest. Bovendien was het niet alleen bloedrood, maar echt bloed, dat weet ik zeker.

En als het 'normale urine met een kleurtje' was geweest, had het in het toiletje gelegen, en nu lag het verspreid door het hok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .