Ga naar inhoud

Hoe heet dat ook alweer?


roosjerobijn

Aanbevolen berichten

Ik weet eigenlijk niet hoeveel je max. mag/kan/moet geven, ik geef ze één mespuntje (per konijn, even kijken hoe ik dat nu ga doen) per dag.. Zo lang ze verharen eigenlijk.

Hoe krijg jij dat zonder protest naar binnen dan? Tinka ruikt het meteen als ik ook maar iets met het eten doe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je toch als een soort "onzichtbare nevel" over de groente strooien? Neem een berg wortelloof, prozyme erover strooien, klaar! Of die van mij interesseert het niet dat er wat op zit, dat kan natuurlijk ook...

Hier ging het altijd gewoon naar binnen :yes: Feline weet ik natuurlijk niet, maar Indy en Fred maakten er geen probleem van.

Indy at zelfs gewoon dingen op waar een dikke laag Panacur op zat.. Alleen niet altijd. -.-'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je toch als een soort "onzichtbare nevel" over de groente strooien? Neem een berg wortelloof, prozyme erover strooien, klaar! Of die van mij interesseert het niet dat er wat op zit, dat kan natuurlijk ook...

Nou mijn probleem is dat het een beetje moeilijk strooibaar is.. als ik bijvoorbeeld een mespuntje pak krijg ik dat niet goed uitgestrooid. Het is niet zo strooibaar zoals suiker bijvoorbeeld. Het is wat "plakkeriger" net als poedersuiker. Bovendien heeft mijn pot geen strooidop.. dat maakt het dus lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .