roosjerobijn Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb even een vraagje. Jullie hebben het altijd over dat poeder wat je over de biks kan strooien en wat de haren afbreekt. Ik weet niet meer hoe dat heet. Dacht iets van Prozym ofzo.Wie kan mij helpen. B.v.d. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Prozyme inderdaad :yes: Zal er ook maar eens weer mee beginnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Het breekt de haren niet af, maar de voedselbrokjes die aan de haren vast gaan kleven en voor verstopping kunnen zorgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb toevallig vorige week een pot aangeschaft via bunnybin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosjerobijn Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Er moest dus nog een E achter!Dank jullie wel.Hoeveel van dat spul moet je geven per dag als ze in de rui zijn? Ik zie nl. dat er verschillende hoeveelheden te koop zijn.En hoelang mag je dat achter elkaar geven? Over de salade gooien is misschien nog beter? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patriciapatty Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 hoe lang blijft het eigenlijk goed? ik heb vorig jaar een zakje aangeschaft maar heb er nog flink van over.zou ik dat dit jaar weer kunnen gebruiken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Staat er niet op he? Heb hier ook nog een zakje van vorig jaar liggen en gebruik dat gewoon op, er staat op "zeer lang houdbaar" dus ik denk dat dat wel een aantal jaren goed is. Het is tenslotte maar poedervorm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Mijn konijnen laten de groenten staan als ik er teveel op doe. Ik doe dan twee maal daags een "snufje" op de groenten smeren. Daarnaast zal ik ook ananas halen als ze verstopt zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb laatst ook zo'n zakje aangeschaft voor in mn konijnen ehbo trommel zeg maar. Geven jullie dat dan standaard als het konijn in de rui is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 In principe wel. Beter een verstopping voorkomen dan genezen. Maar ik vergeet het nog al eens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Hoeveel moet je er van geven? Iedere dag? Hoeveel dagen?Kun je er te veel van geven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik weet eigenlijk niet hoeveel je max. mag/kan/moet geven, ik geef ze Ć©Ć©n mespuntje (per konijn, even kijken hoe ik dat nu ga doen) per dag.. Zo lang ze verharen eigenlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik weet eigenlijk niet hoeveel je max. mag/kan/moet geven, ik geef ze Ć©Ć©n mespuntje (per konijn, even kijken hoe ik dat nu ga doen) per dag.. Zo lang ze verharen eigenlijk. Hoe krijg jij dat zonder protest naar binnen dan? Tinka ruikt het meteen als ik ook maar iets met het eten doe.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patriciapatty Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 daarom heb ik ook nog over... mijn nijnen ruiken het ook als ik het over t eten gooi. wat wel werkt bij mij is: op een witlofblaadje en deze dan dichtvouwen. ze ruiken t niet aan de buitenkant maar het zit er dan wel van binnen in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Kun je toch als een soort "onzichtbare nevel" over de groente strooien? Neem een berg wortelloof, prozyme erover strooien, klaar! Of die van mij interesseert het niet dat er wat op zit, dat kan natuurlijk ook... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ibi eet het echt alleen als ik een witlof helemaal dubbelvouw als een enveloppe, de rest hier maakt het niks uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Kun je toch als een soort "onzichtbare nevel" over de groente strooien? Neem een berg wortelloof, prozyme erover strooien, klaar! Of die van mij interesseert het niet dat er wat op zit, dat kan natuurlijk ook... Hier ging het altijd gewoon naar binnen :yes: Feline weet ik natuurlijk niet, maar Indy en Fred maakten er geen probleem van. Indy at zelfs gewoon dingen op waar een dikke laag Panacur op zat.. Alleen niet altijd. -.-' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosjerobijn Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Hoe komen jullie aan zakjes dan?Ik zie potjes en dan komt er 6,75 aan verzendkosten bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patriciapatty Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 misschien zijn het dit jaar potjes? ik kreeg het in een zakje en volgens mij werdt het gratis verzonden... ik ga ff voor je zoeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Ik heb ze van Loes (Zwarte Panter) gekregen.. toen Indy plots weer ziek was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patriciapatty Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 ik heb t hier vandaan. http://www.konijnen.nl/bunnystuff/shop.php# 10gr. kwam bij mij in een zakje binnen. deze prijs is incl verzendkosten is ongeveer net zo veel als een theezakje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Kun je toch als een soort "onzichtbare nevel" over de groente strooien? Neem een berg wortelloof, prozyme erover strooien, klaar! Of die van mij interesseert het niet dat er wat op zit, dat kan natuurlijk ook... Nou mijn probleem is dat het een beetje moeilijk strooibaar is.. als ik bijvoorbeeld een mespuntje pak krijg ik dat niet goed uitgestrooid. Het is niet zo strooibaar zoals suiker bijvoorbeeld. Het is wat "plakkeriger" net als poedersuiker. Bovendien heeft mijn pot geen strooidop.. dat maakt het dus lastig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosjerobijn Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Dan wacht ik nog even met betstellen op jullie antwoord!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patriciapatty Geplaatst: 9 maart 2010 Delen Geplaatst: 9 maart 2010 ik heb t hier vandaan. http://www.konijnen.nl/bunnystuff/shop.php# 10gr. kwam bij mij in een zakje binnen. deze prijs is incl verzendkosten is ongeveer net zo veel als een theezakje .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosjerobijn Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2010 Pffffff... ik moest dus even een pagina verder kijken je had al antwoord gegeven. Ik ga meteen kijken.THANX. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten