Ga naar inhoud

Topic helpen van het boekje.


Simoon_X

Aanbevolen berichten

Konijn die eet? :D

Okay, I'll give it a try :yes: moet ie ook nog specifieke dingen eten? Bijv. één van de recepten? (Ik ga mijn konijnen geeen suikerbommetjes geven.. Dus geen bergen appel ofzo.. Maar als je de recepten post die je hebt, zal ik morgen even kijken :yes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat het zonnetje driftig probeert door te breken.. Maar het lukt nog niet echt.

ik zie hier al blauw!! alen niet daar waar het zonnetje zit:P

Je mag anders wel ff op mijn profiel kijken voor foto's. het er een heleboel van etende konijnen :P kwam ik achter toen ik een fotoboek wilde maken. goh zijn die van mij echt altijd aant eten?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de archieven:

023FredFeline.jpg

Boerenkool etend konijn.

023FredFeline1.jpg

Timothyhooi etende konijnen.

023FredFeline2.jpg

Groente etende konijnen.

:he:

het zonnetje schijnt trouwens! Niet waar ik 'm hebben wil alleen achter in de tuin maar goed. De hokken hebben sowieso alleen avond en ochtend zon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahah nee maar ik bedoelde meer dat ik ze niet net gemaakt heb :rofl: dit waren gewoon foto's dat ik toevallig mijn camera bij de hand had, als ik er echt speciaal voor ga zitten verwacht ik toch mooiere foto's van mezelf & mijn konijnen!

Heb nog wel échte archief foto's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de archieven:

023FredFeline.jpg

Boerenkool etend konijn.

023FredFeline1.jpg

Timothyhooi etende konijnen.

023FredFeline2.jpg

Groente etende konijnen.

:he:

het zonnetje schijnt trouwens! Niet waar ik 'm hebben wil alleen achter in de tuin maar goed. De hokken hebben sowieso alleen avond en ochtend zon.

Wat een onwijs mooie foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb om heel eerlijk te zijn een beetje de precieze bedoeling van het boekje gemist. Je wil recepten en foto's, zo ver snap ik 'm. Maar ga je er ook dingen in zetten als 'Dit is SS + foto, dit is HF + foto, dit is SS Mature + foto en blablabla' of richt je je meer op groente en lekkere dingen enzo?

Ik ga nu nog even bezig met foto's! Het is wle een beetje donker buiten maar kan het proberen. Misschien breekt de zon ook nog door.

Heb deze foto ook nog voor je..

IMG_1067.jpg

Indy die SS Mature eet..

IMG_1060.jpg

SS en SS Mature naast elkaar..

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .