Ga naar inhoud

Bengel is geholpen


jasmijn86

Aanbevolen berichten

Nou, zou ik niet doen hoor. Laat haar eerst maar eens even lekker bijkomen, en rustig aan beginnen met wat hooithee. Later op de avond begin je met wat favo groentjes, dan komt het vanzelf wel op gang. Je weet het zelf vast wel allemaal :-)

Maar dat dwangvoeren, nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft sowieso vanochtend nog gegeten. Ze is er nog maar een paar uur, dus ze moet vast nog even bijkomen.

Ik heb al wat peterselie, hooi en andijvie bij haar in de kooi liggen. Dus hopelijk eet ze daar vanavond nog een beetje van.

Ik heb trouwens wel zelf om pijnstilling moeten vragen. Ik heb nu carprofen meegekregen. Heeft dat hetzelfde effect als metacam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is dat haha? Is natuurlijk heel fijn voor jou, maar we zitten hier met iemand wiens nijn er nog bovenop moet komen he...

Jouw boo is trouwens ook een ram als ik me niet vergis...dat is wel even een ander verhaal dan een castratie van een voedster.

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb goede ervaringen met Carprofen.. Al moet ik zeggen dat toen met Indy's blaas, hij niet echt pijn had dus ja, of die keer ook telt..... (Vraag me niet waarom de DA pijnstilling wou geven dan, dat weet ie zelf volgens mij niet eens.) Maar verder ook goede ervaringen mee, heb het stnadaard in huis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat echt heel goed met Bengel! Ze eet al biksjes, ze graaft al in haar handdoeken.

Ik heb Zwabber erbij gezet, want die mist ze. Zwabber is een echte sul. Ze is ook niet suf en lijkt helemaal geen pijn te hebben.

Nog niet te vroeg juichen, maar het lijkt allemaal erg goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bengel is erg levendig, graven in de handdoeken. Eet goed, keutelt goed, voelt ook warm aan.

Zou het mogelijk zijn om haar weer terug naar de garage te doen, naar haar maatje?

In de garage is het circa 2 graden. Ze is gisteren geholpen.

Uiteraard zal ik haar dan wel op handdoeken en dekens zetten, maar ze is gewoon qua gedrag compleet de oude weer...dus vandaar dat ik het me afvroeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je haar daar vanmiddag heen kunt verplaatsen (het zonnetje schijnt wel lekker vandaag dus misschien dat het inderdaad wat opwarmt in de schuur) en een kruikje bij d'r kan leggen? Als ze het koud heeft kan ze daar op gaan liggen.. En als ze er aldoor op ligt is dat misschien een teken om haar toch naar binnen te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja haar gezondheid gaat voor dus als ze binnen moet blijven heeft ze pech, maar ze heeft natuurlijk nog gewoon een wintervacht EN ik ben er van overtuigd dat een konijntje die baalt dat ze binnen moet zitten zonder vriendje, ook minder snel hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is dat haha? Is natuurlijk heel fijn voor jou, maar we zitten hier met iemand wiens nijn er nog bovenop moet komen he...

Jouw boo is trouwens ook een ram als ik me niet vergis...dat is wel even een ander verhaal dan een castratie van een voedster.

sorry hoor,

maar probeer alleen een beetje positief te blijven.

maar als dat ook niet meer mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .