Ga naar inhoud

zijn soepstengels ongezond?


Clauuxx91

Aanbevolen berichten

Dat zal ook wel slecht zijn. Het zijn eigenlijk normale soepstengels met wat volkoren erin, maar nog steeds altijd een soepstengel. Je zou wel een super ienie minie klein stukje kunnen geven als je het laat drogen, maar ik raad je het wel echt af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal ook wel slecht zijn. Het zijn eigenlijk normale soepstengels met wat volkoren erin, maar nog steeds altijd een soepstengel. Je zou wel een super ienie minie klein stukje kunnen geven als je het laat drogen, maar ik raad je het wel echt af.

:he: soepstengels zijn al droog die hoef je niet meer te drogen.

groetjes tamara. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zit ook zout in, en allerlei conserveringsmiddelen enzo. ik zou het dus niet geven.

ook geen brood trouwens. bewerkte producten zijn sowieso meestal niet zo gezond voor konijnen, vanwege de vele toevoegingen. een lekker stukje witlof of andijvie is veel gezonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke smaakte ook al weer naar karton? dat is dan vast de lievelingsbrok van mini, die is gek op karton en papier:P

maar ben het eens met Iris. mensen eten is vor mensen en konijneneten voor konijnen. (met andere dieren geld voor mij hetzelfde. een hond krijgt hondenvoer en hondenkoekjes maar geen gevuldekoeken of een stukje taart ook al vinden ze het nog zo lekker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen eten is voor mensen, konijnen eten is voor konijnen :yes: (al zijn er hier op het forum ook weer mensen die konijnen eten proberen.. :P)

ai, betrapt...

ss smaakt naar drop met kruidensmaak, niet lekker:beurk: maar ik moet erg hard lopen wil ik zorgen dat alle groente bij de konijnen komt:whistle2: hooi nog nooit geprobeert

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van " mix-xie's" de bieten melange...Ze krijgt er 2 per dag, deze breek ik doormidden en zo heb ik 4 momenten waarop ik dit kan geven! Op 1 of andere manier is ze er helemaal wild van en hoef ik niet met iets anders aan te komen als tussendoortje... Ik heb ze in een klein tuppenware bakje om te bewaren en die kan natuurlijk niet zomaar open... maar dat weet Miep niet... die blijft het proberen.... wil het niet met knagen enzo dan misschien door het bakje te gooien?! tja wie niet probeert....:D

http://www.bunnybunch.nl/community/members/bose-6203-albums-knijn-miep-picture26439-de-delicious-bieten-melange-miep-doet-moord-voor.jpg

aangepast door Bosé
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .