Ga naar inhoud

Franse Hangoor smijt met bak


Stéphanie87

Aanbevolen berichten

Ik ben zelf al zo ver dat ik ze echt niet meer gebruik.....zelfs niet met water word een bende en voer heeft heel weinig zin hier in the house.

Ik heb zelfs konijnen die er kwaad om worden haha.:mdr:

Hahaha! Heerlijk he konijnen.. Wat heb ik dan een braaverds.. (wat die bakjes betreft dan) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voerbakjes en drinkflesjes zijn hier een drama, zodra het leeg is wordt de bak als voetbal gebruikt. Het bakje in de ring is nog leuker, duurt even voordat het los is, gezellig met z'n tweetjes duwen en trekken :$ met veel lawaai van de trap afgooien en dan begraven zodat vrouwtje de volgende dag lekker kan zoeken. Vrouwtje proberen het hok uit te duwen met hooi en al, ondertussen achter aan broek gaan knabbelen... soms zit het haakje van de fles ook te laag, de fles rolt heel leuk en als je ermee gooit wordt het een lekker zooitje... Tips welkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik middelmaat hondenbakken,plastic en meestal blijft het staan.....

Waterbak doet hij niks mee en de voerbak wil hij nog wel eens naar zich toetrekken .Gaat niet onderste boven.

De groente krijgt meneer op een hardplastic boord en daar gooit hij wel af en toe mee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gewoon grote aardwerken hondenvoerbakken gepakt. Schuiven vooruit maar ze vliegen niet meer in het rond. Dan is het we lbij de vlamen want mij nFH voedster gooit nergens mee. Dat is een grote brok rust.

Ik heb ook zo'n bak, voor de groente. Nu heb ik hier twee kleinere konijnen zitten (1700 & 1900 gram) maar die bak komt echt geen cm van z'n plaats.. Voor de biks gebruik ik de bak die Laura. al liet zien. Voor de gedroogde kruiden heb ik dit bakje:

IMG_2312.jpg

En die vertrouw ik eigenlijk niet helemaal. Ik zet 'm sowieso niet in de ruimte bij het trappetje, dus ben nog niet zo bang voor vallen, dan moeten ze 'm door het poortje duwen ofzo, maar toch. Ik geef ze hier 's middags gedroogde kruiden in en ik haal 'm een paar uur later gelijk weg.

Ohw en deze heb ik voor de groente:

IMG_2785.jpg?t=1266327509

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is leuk! Waar komt deze vandaan? Mijn Franse heeft gisteren zijn voerbak omhoog gegooid en was erg verbaasd dat deze daarna in 2 stukken voor hem lag!

Noenoe hier ook, ik heb gewoon een grote hondenvoerbak gehaald die geen "smalle" rand heeft die hij met zn tanden beet kan pakken en die een stuk zwaarder is.

voerbak%20konijn%20zwart%20roze.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie,

Ik heb ook een franse hangoor en hij sloopt echt elk bakje. Soms moet ik zelf helemaal in het binnenhok gaan kruipen om het bakje terug te vinden:bounce:

Ik heb ook zo'n bakje als wat je vroeg of die geschikt is.

Je moet een plaat vastmaken aan het hout in het hok en je kan het bakje er aan vast klikken en er ook weer af halen. Dat zit stevig en Breezer kan dat absoluut niet slopen. Echt ideaal voerbakje is dat!

Ik heb die ook eens gekocht bij dekonijnenwinkel.nl

Ik zou je echt aanraden om zo'n bak te komen. Het werkt goed! En je kan het er af klikken om dan te gaan schoonmaken. Breezer krijgt dat echt niet los en het zit ook stevig:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .